Ģirts Polis: Latvija kā īstā vide mārketinga grandiem


Svarīgas ir padziļinātas zināšanas par cilvēku uzvedību un to cēloņiem. Tā kā pastāv saspringtā cīņa par klientu uzmanību, Latvija piedāvā unikālu uzņēmējdarbības vidi, kurā augt nākotnes mārketinga grandiem," uzskata mārketinga profesionālis Ģirts Polis. Pēc 15 gadiem darbā ar zīmolu “Audi”, Ģirts Polis ir nodibinājis privātu mārketinga konsultāciju kompāniju “MrPolis.com”, kas specializējas uzņēmumu mārketinga potenciāla atklāšanā. Savukārt Ģirta profesionālās intereses saistītas ar cilvēka uzvedību sākot no statistikas norādēm, modeļiem un uzvedības paradumiem līdz pat psiholoģijai, neiroloģijai un uzvedības ģenētikai.



Kāds būs lielākais izaicinājums mārketinga vadītājam 2020. gadā?


Mārketinga vadītājam 2020.gadā lielākais izaicinājums būs paaudžu savienojamība. Mainīsies mārketinga speciālisti, parādīsies jaunas mārketinga tendences un rīki, kas iegūs arvien lielāku interesi un uzmanību. Svarīgi šajā pārmaiņu laikā ir nepazaudēt uzkrātās iemaņas un zināšanas, un vienlaicīgi spēt ieviest jauninājumus bez saspīlējumiem un aizķeršanās.


Kam būtu jāpievērš pastiprināta uzmanība mārketinga nozarē Latvijā?


Latvijā ir lieliski, zinātkāri cilvēki. Mūsu zināšanas nekādā mērā nav zemākas kā citviet pasaulē. Jāapzinas arī, ka vairs nav svarīga uzņēmējdarbības ģeogrāfiskā pozīcija, jo robežas ir nojauktas. Svarīgas ir padziļinātas zināšanas par cilvēku uzvedību un to cēloņiem. Tā kā pastāv saspringtā cīņa par klientu uzmanību, Latvija piedāvā unikālu uzņēmējdarbības vidi, kurā augt nākotnes mārketinga grandiem.


Kāds, Tavuprāt, šobrīd ir nozīmīgākais digitālā mārketinga trends?


Nedomāju, ka digitalizācija ir pats nozīmīgākais trends, kam jāpievērš uzmanība. Par digitalizāciju, manuprāt, daudz interesantākas sfēras ir cilvēku psiholoģija, neiroloģija un ģenētika. Mūsu uzvedības principi un stimuli, pamats mūsu darbībām un izpausmēm.


Kādēļ būtiski apmeklēt vismaz vienu mārketinga nozares pasākumu ik gadu?


Mārketinga pasākumos nozares speciālistiem ir iespēja satikt sev līdzīgi domājošus cilvēkus. Pārspriest aktualitātes, uzzināt interesantus jaunumus un izvērst diskusijas par sev interesējošām tēmām.


#radošums #intervija #mārketings #konference

Meklēt pēc atslēgvārdiem
No tags yet.
Arhīvs