Tā kā mums, iDEA HOUSE events pasākumu organizatoriem, vasara ir rudens sezonas plānošanas laiks, esam apkopojuši pasākumus, ko iesakām apmeklēt jūlijā un augustā. Vasara ir īstais laiks, lai izbaudītu brīvdabas pasākumu – koncertu un kino – lielisko atmosfēru.

Baltijas bundzinieku samits 2017

9. jūlijā Rīgā, Grīziņkalnā notiks Baltijas bundzinieku samits. Tas ir vienīgais bundzinieku saiets, kura laikā, visas dienas garumā notiek dažādas bundziniekiem saistošas aktivitātes, taču kulminācija ir vakara koncerts, kurā bundzinieki sinhroni izpilda dažādu...

Pirmo reizi Latvijā, apvienojoties diviem nozares nozīmīgākajiem pasākumiem - ikgadējām konferencēm DIGITAL (notiek kopš 2010. gada) un MĀRKETNĪCAS EKSPERTU DIENA (notiek kopš 2013. gada) - norisināsies Rīgas Mārketinga Nedēļa. Tas būs 5 dienu pasākums, kurā ar prezentācijām konferencēs, semināros un paneļdiskusijās uzstāsies vairāk kā 50 nozares profesionāļi kā no Latvijas, tā citām valstīm. Rīgas mārketinga nedēļas ietvaros notiks arī vērienīgā konference - LOOP. Kādēļ esam nolēmuši apvienoties?

“Pirmais solis mums bija apzināties, ka esam uz...

Vasaras sezonai sākoties, uz sarunu aicinājām aģentūras Not Perfect izpilddirektoru Rolandu Puhovu. Rolands apgalvo, ka trīs vaļi – stratēģija, radoši risinājumi un nevainojams izpildījums - ir tie, uz kuriem turas reklāmas amatniecība tā vārda vislabākajā nozīmē. Ar viņu un citiem kolēģiem tuvāk iepazīsimies un dzirdēsim 7.jūnija pasākumā Mārketnīcas viesistaba Reklāma, kas tā tāda?.

Kas šobrīd ir Not Perfect aģentūras prioritāšu sarakstā, pie kā strādājat?

Not Perfect fokuss ir nostiprināt ilgtermiņa attiecības ar mūsu esošajiem klientiem un iz...

Darba vide ir aktuāls jautājums kā lieliem, tā maziem uzņēmumiem un arī pašnodarbinātajiem profesionāļiem. Lai apvienotu piecas galvenās vērtības – sadarbību, kopienu, ilgtspēju, atvērtību un pieejamību, Rīgā un daudzviet citur pasaulē populāras ir kopstrādes telpas jeb co-working. Viena no tām – DarbaVieta šovasar paplašinās un kļūst par Radošo Industriju centru Hanzas ielā, apdzīvojot četru stāvu plašās telpas kādreizējā šūšanas cehā "Rosme". Tā būs vieta ne tikai profesionāļiem, kuru darbs notiek pie datora, bet arī tiem, kas rada ar rokām, un ku...

Digitālais laikmets gan no uzņēmuma, gan patērētāja pieprasa arvien ātrāku reakciju. Artūrs Mednis un Kristīne Rasnača no digitālās satura mārketinga aģentūras "New Black" stāsta, ka pašlaik uzņēmumos var novērot lielu mārketinga vadības mainību gan tiešā, gan pārnestā nozīmē, kā rezultātā uzņēmumi kļūst arvien drosmīgāki un meklē jaunas vēsmas. Kā uzņēmumu pausto saturu padarīt aizraujošu? Par to Artūrs un Kristīne runās 10. maija Mārketnīcas viesistabas pasākumā un nebaidīsies analizēt arī paši savu darbus.

Vai varat vienā vārdā raksturot savu pi...

“Lietojamība ir daļa no zīmola pieredzes. Ja tā digitālā klātbūtne būs ērta un saprotama, tā vērtība celsies,” atzīst Edgars Kuzmins, aģentūras CUBE radošais direktors. Sarunā ar CUBE vadītāju Ansi Šķibustu un projektu vadītāju Viesturu Kanču nonācām pie atziņas, ka internetu lietotāji šobrīd skanē, nevis lasa. Turklāt lielākais izaicinājums digitālajām aģentūrām ir aizvien spēt padarīt zīmolu interneta vidi ērtu arī mobilajās ierīcēs.

Kādi ir lielākie izaicinājumi šī brīža aģentūras darbam un nozarē kopumā?

Panākt maksimāli labāko rezultātu par minim...

“Zīmolu vidū nepārtraukti noris cīņa par cilvēku brīvajiem laika resursiem un par to, kā tu ar savu īpašo stāstu sāksi runāt ar patērētāju vienā valodā – kurā brīdī stāsts kļūs abām pusēm kopīgs,” sarunā ar netradicionālo risinājumu aģentūru “Abnormal” atzīst aģentūras līdzdibinātāja Ilze Kalniņa. Ilze kopā ar aģentūras radošo vizionāru Raimondu Plataci ir pārliecināti, ka rezultātā patērētājs nopērk nevis pašu produktu, bet gan sajūtas par to. Ar Ilzi un Raimondu tiksimies 19. aprīļa Mārketnīcas viesistabas pasākumā, kurā centīsimies rast atbildes...

“Dānijas sirds Odense, Hansa Kristiana Andersena dzimtene un šobrīd Eiropas vadošais robotikas mezgls ir perfekta vieta, lai izpētītu nākotni – uzrakstītu 21. gadsimta biznesa stāstu,” ir pārliecināts bestselleru autors un pasaules līmeņa eksperts biznesa stratēģijās Pīters Fisks. Odensē šī gada 9.-10. maijā norisināsies viens no prestižākajiem Eiropas biznesa nozares pasākumiem – Eiropas biznesa forums 2017, un Pīters Fisks kopā ar pasaulē atzītāko biznesa domātāju platformu “Thinkers 50” ir šī foruma iniciators.

Kāds ir galvenais platformas "Thinke...

Liela vērtība ir paskatīties uz lietām ar stulbām acīm no tāda neko daudz nezinoša garāmgājēja perspektīvas. Tad var pamanīt to, kas pa īstam ir būtisks cilvēkam, kurš bakstās gar to nabaga plauktu Rimi un domā, kuru jogurtu viņam nopirkt,” atzīst radošās aģentūras "McCANN Rīga" un stratēģiju aģentūras “White Label” stratēģiskais vadītājs Kristaps Siliņš. Sarunā Kristaps stāsta par aģentūras plāniem parādīt Rīgu kā jaudīgu un radošu cilvēku pilnu adresi pasaules kartē un ieskicē par tuvojošos "Mārketnīcas viesistabas" pasākumu “Pieredze ir maita!”.

...

Apzināties sava talanta kodu un atrast abpusēji izdevīgu sadarbības modeli starp darbinieku un darba devēju. Augt kā personībai un profesionālim, apzinoties savu spēku un varēšanu. Tie ir jautājumi, kas ik pa brīdim nodarbina ikvienu no mums. Sertificēts koučs un biznesa trenere Anita Gaile, runājot par būtiskākajiem izaicinājumiem, atzīst: “Nepietiek ar to, ka es iegūšu otro vai trešo maģistra grādu – tas ir jāspēj pārkonvertēt vērtībā, par ko uzņēmums vēlas man maksāt naudu.” Anita sarunā stāsta arī par to, kas sagaidāms viņas veidotajā mācību kur...

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload

CONTACT US

​​Office: +371 26824428

Rīga: Rūpniecības iela 30,

Valmiera: Purva iela 12A.

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE