

10 lietas, kas jāievēro, lai izdotos pasākums
Pirms mēneša iDEA HOUSE events vadītāja Unda Krieviņa, kas jau 13 gadus darbojas konferenču biznesā, no kuriem 8 gadus vada iDEA HOUSE events, viesojās brančā pie Latvijas Pilsoniskās alianses. Pasākumā dalījās ar 10 padomiem, ko aicinām ievērot, lai pasākums noritētu veiksmīgi, apmeklētāji būtu apmierināti un arī pašiem būtu gandarījums par padarīto. Šajos desmit punktos daži no Jums uzzinās ko jaunu, bet kādam atgādinās zināmas, bet varbūt nedaudz piemirstas nianses.


Millenials paaudze kā būtiska pasākumu mērķauditorija
Millenials paaudzei jeb tiem, kas dzimuši laikposmā no pagājušā gadsimta astoņdesmito gadu sākumam līdz 2000. gadam, konferenču, semināra un cita veida izglītojošu pasākumu apmeklēšana ir daļa no ikdienas, neskatoties uz to, ka šī paaudze visvairāk piesaistīta tehnoloģijām un ekrāniem. Kādēļ tā un ko būtiski ņemt vērā? Par vienu no galvenajiem faktoriem tiek uzskatītas fenomens, ko dēvē par bailēm palaist ko garām (“Fear of Missing Out” jeb FOMO). Bieži vien ar šo fenomenu sa


Pasākumu industrijas trendi 2017/2018
Ikvienam pasākumu organizatoram galvenais mērķis caur pasākumu ir radīt pozitīvu pieredzi tā apmeklētājam, padarot pasākumu atmiņā paliekošu, unikālu un vienreizēju. Tas vienlaikus ir liels izaicinājums, tādēļ pasākumu organizēšanas aktuālie trendi apkopo visu nepieciešamo, lai izmantotās tehnoloģijas, pasākuma stratēģija un aktivitātes ir Tavs trumpis tieši šāda pasākuma organizēšanai. Dalies ar pasākuma pieredzi caur jaukto realitāti Mūsdienu tehnoloģijas piedāvā tik plašas


Brīvdabas pasākumu afiša šovasar
Tā kā mums, iDEA HOUSE events pasākumu organizatoriem, vasara ir rudens sezonas plānošanas laiks, esam apkopojuši pasākumus, ko iesakām apmeklēt jūlijā un augustā. Vasara ir īstais laiks, lai izbaudītu brīvdabas pasākumu – koncertu un kino – lielisko atmosfēru. Baltijas bundzinieku samits 2017 9. jūlijā Rīgā, Grīziņkalnā notiks Baltijas bundzinieku samits. Tas ir vienīgais bundzinieku saiets, kura laikā, visas dienas garumā notiek dažādas bundziniekiem saistošas aktivitātes,

Apvienojas DIGITAL un MĀRKETNĪCAS EKSPERTU DIENA
Pirmo reizi Latvijā, apvienojoties diviem nozares nozīmīgākajiem pasākumiem - ikgadējām konferencēm DIGITAL (notiek kopš 2010. gada) un MĀRKETNĪCAS EKSPERTU DIENA (notiek kopš 2013. gada) - norisināsies Rīgas Mārketinga Nedēļa. Tas būs 5 dienu pasākums, kurā ar prezentācijām konferencēs, semināros un paneļdiskusijās uzstāsies vairāk kā 50 nozares profesionāļi kā no Latvijas, tā citām valstīm. Rīgas mārketinga nedēļas ietvaros notiks arī vērienīgā konference - LOOP. Kādēļ


Rolands Puhovs: reklāma īstiem cilvēkiem
Vasaras sezonai sākoties, uz sarunu aicinājām aģentūras Not Perfect izpilddirektoru Rolandu Puhovu. Rolands apgalvo, ka trīs vaļi – stratēģija, radoši risinājumi un nevainojams izpildījums - ir tie, uz kuriem turas reklāmas amatniecība tā vārda vislabākajā nozīmē. Ar viņu un citiem kolēģiem tuvāk iepazīsimies un dzirdēsim 7.jūnija pasākumā Mārketnīcas viesistaba Reklāma, kas tā tāda?. Kas šobrīd ir Not Perfect aģentūras prioritāšu sarakstā, pie kā strādājat? Not Perfect fokus


New Black: pēc kara visi gudri
Digitālais laikmets gan no uzņēmuma, gan patērētāja pieprasa arvien ātrāku reakciju. Artūrs Mednis un Kristīne Rasnača no digitālās satura mārketinga aģentūras "New Black" stāsta, ka pašlaik uzņēmumos var novērot lielu mārketinga vadības mainību gan tiešā, gan pārnestā nozīmē, kā rezultātā uzņēmumi kļūst arvien drosmīgāki un meklē jaunas vēsmas. Kā uzņēmumu pausto saturu padarīt aizraujošu? Par to Artūrs un Kristīne runās 10. maija Mārketnīcas viesistabas pasākumā un nebaidīs


CUBE: cilvēki internetu skenē, nevis lasa
“Lietojamība ir daļa no zīmola pieredzes. Ja tā digitālā klātbūtne būs ērta un saprotama, tā vērtība celsies,” atzīst Edgars Kuzmins, aģentūras CUBE radošais direktors. Sarunā ar CUBE vadītāju Ansi Šķibustu un projektu vadītāju Viesturu Kanču nonācām pie atziņas, ka internetu lietotāji šobrīd skanē, nevis lasa. Turklāt lielākais izaicinājums digitālajām aģentūrām ir aizvien spēt padarīt zīmolu interneta vidi ērtu arī mobilajās ierīcēs. Kādi ir lielākie izaicinājumi šī brīža a


Abnormal aģentūra: zīmols kā patērētāju dzīvesstila sastāvdaļa
“Zīmolu vidū nepārtraukti noris cīņa par cilvēku brīvajiem laika resursiem un par to, kā tu ar savu īpašo stāstu sāksi runāt ar patērētāju vienā valodā – kurā brīdī stāsts kļūs abām pusēm kopīgs,” sarunā ar netradicionālo risinājumu aģentūru “Abnormal” atzīst aģentūras līdzdibinātāja Ilze Kalniņa. Ilze kopā ar aģentūras radošo vizionāru Raimondu Plataci ir pārliecināti, ka rezultātā patērētājs nopērk nevis pašu produktu, bet gan sajūtas par to. Ar Ilzi un Raimondu tiksimies 1


Kristaps Siliņš: kalkulēts risks kā veiksmes kritērijs
“Liela vērtība ir paskatīties uz lietām ar stulbām acīm no tāda neko daudz nezinoša garāmgājēja perspektīvas. Tad var pamanīt to, kas pa īstam ir būtisks cilvēkam, kurš bakstās gar to nabaga plauktu Rimi un domā, kuru jogurtu viņam nopirkt,” atzīst radošās aģentūras "McCANN Rīga" un stratēģiju aģentūras “White Label” stratēģiskais vadītājs Kristaps Siliņš. Sarunā Kristaps stāsta par aģentūras plāniem parādīt Rīgu kā jaudīgu un radošu cilvēku pilnu adresi pasaules kartē un ies