

10 lietas, kas jāievēro, lai izdotos pasākums
Pirms mēneša iDEA HOUSE events vadītāja Unda Krieviņa, kas jau 13 gadus darbojas konferenču biznesā, no kuriem 8 gadus vada iDEA HOUSE events, viesojās brančā pie Latvijas Pilsoniskās alianses. Pasākumā dalījās ar 10 padomiem, ko aicinām ievērot, lai pasākums noritētu veiksmīgi, apmeklētāji būtu apmierināti un arī pašiem būtu gandarījums par padarīto. Šajos desmit punktos daži no Jums uzzinās ko jaunu, bet kādam atgādinās zināmas, bet varbūt nedaudz piemirstas nianses.


Vilhelms Meisters: Par uzmanību un efektivitāti ilgtermiņā
"Ja lasām grāmatu par digitālo vai sociālo mediju mārketingu, kas iznākusi vakar, ir diezgan liela iespēja, ka jau šodien kas būtisks būs mainījies," tā uz mārketinga pasākumiem raugās Vilhelms Meisters, aģentūras WRONG sociālo mediju direktors. Rīgas Mārketinga nedēļas ietvaros turpinām interviju ciklu par mārketinga nozarei būtisko. Kāds būs lielākais izaicinājums mārketinga vadītājam 2020. gadā? Neskatoties uz tehniskajām iespējām un trendiem, es teiktu, ka lielākais izaic


Elīna Dobulāne: 3 aktuālākās lietas mārketingā šodien
"Uz mirkli apstāsties, pārskatīt savu darbu un gūt iedvesmu jaunām lietām," tā uz mārketinga pasākumiem raugās Elīna Dobulāne globālā PR tīkla “Golin” biroja Rīgā vadītāja. Rīgas Mārketinga nedēļas ietvaros turpinām interviju ciklu ar mārketinga nozares personībām. Kāds būs lielākais izaicinājums mārketinga vadītājam 2020. gadā? Mēs dzīvojam laikā, kad tehnoloģijas transformē industrijas, fundamentāli mainās patērētāju paradumi, turklāt pārmaiņas notiek mēnešu, ne gadu griezu

Ģirts Polis: Latvija kā īstā vide mārketinga grandiem
“Svarīgas ir padziļinātas zināšanas par cilvēku uzvedību un to cēloņiem. Tā kā pastāv saspringtā cīņa par klientu uzmanību, Latvija piedāvā unikālu uzņēmējdarbības vidi, kurā augt nākotnes mārketinga grandiem," uzskata mārketinga profesionālis Ģirts Polis. Pēc 15 gadiem darbā ar zīmolu “Audi”, Ģirts Polis ir nodibinājis privātu mārketinga konsultāciju kompāniju “MrPolis.com”, kas specializējas uzņēmumu mārketinga potenciāla atklāšanā. Savukārt Ģirta profesionālās intereses sa

Edgars Stanga: uzspiestā mārketinga lēnā nāve
Nākotnes zīmoliem lielākās galvassāpes vairs nesagādās konkurenti, bet gan Holivuda, Youtube un citi aizraujošas izklaides avoti


Ainārs Ščipčinskis: nepieciešams deklarēt zīmola "dzīves jēgu"
Lai rosinātu diskusiju par mārketinga nozarē aktuāliem jautājumiem, Rīgas Mārketinga nedēļas ietvaros uzsākam interviju ciklu ar nozares pro


Millenials paaudze kā būtiska pasākumu mērķauditorija
Millenials paaudzei jeb tiem, kas dzimuši laikposmā no pagājušā gadsimta astoņdesmito gadu sākumam līdz 2000. gadam, konferenču, semināra un cita veida izglītojošu pasākumu apmeklēšana ir daļa no ikdienas, neskatoties uz to, ka šī paaudze visvairāk piesaistīta tehnoloģijām un ekrāniem. Kādēļ tā un ko būtiski ņemt vērā? Par vienu no galvenajiem faktoriem tiek uzskatītas fenomens, ko dēvē par bailēm palaist ko garām (“Fear of Missing Out” jeb FOMO). Bieži vien ar šo fenomenu sa


Pasākumu industrijas trendi 2017/2018
Ikvienam pasākumu organizatoram galvenais mērķis caur pasākumu ir radīt pozitīvu pieredzi tā apmeklētājam, padarot pasākumu atmiņā paliekošu, unikālu un vienreizēju. Tas vienlaikus ir liels izaicinājums, tādēļ pasākumu organizēšanas aktuālie trendi apkopo visu nepieciešamo, lai izmantotās tehnoloģijas, pasākuma stratēģija un aktivitātes ir Tavs trumpis tieši šāda pasākuma organizēšanai. Dalies ar pasākuma pieredzi caur jaukto realitāti Mūsdienu tehnoloģijas piedāvā tik plašas

Apvienojas DIGITAL un MĀRKETNĪCAS EKSPERTU DIENA
Pirmo reizi Latvijā, apvienojoties diviem nozares nozīmīgākajiem pasākumiem - ikgadējām konferencēm DIGITAL (notiek kopš 2010. gada) un MĀRKETNĪCAS EKSPERTU DIENA (notiek kopš 2013. gada) - norisināsies Rīgas Mārketinga Nedēļa. Tas būs 5 dienu pasākums, kurā ar prezentācijām konferencēs, semināros un paneļdiskusijās uzstāsies vairāk kā 50 nozares profesionāļi kā no Latvijas, tā citām valstīm. Rīgas mārketinga nedēļas ietvaros notiks arī vērienīgā konference - LOOP. Kādēļ


Pīters Fisks: Eiropā jāveido 21. gadsimta biznesa stāsts
“Dānijas sirds Odense, Hansa Kristiana Andersena dzimtene un šobrīd Eiropas vadošais robotikas mezgls ir perfekta vieta, lai izpētītu nākotni – uzrakstītu 21. gadsimta biznesa stāstu,” ir pārliecināts bestselleru autors un pasaules līmeņa eksperts biznesa stratēģijās Pīters Fisks. Odensē šī gada 9.-10. maijā norisināsies viens no prestižākajiem Eiropas biznesa nozares pasākumiem – Eiropas biznesa forums 2017, un Pīters Fisks kopā ar pasaulē atzītāko biznesa domātāju platformu