
Pero Mićić: Cilvēki vēlas būt iedvesmoti
Pero Mićić ir ASV "Profesionālo futūristu asociācijas" dibinātājs, Eiropas Futuristu konferences konsultatīvās padomes vadītājs, konferences “Starptautiskās tendences un nākotnes pārvaldība” valdes priekšsēdētājs. Nākotne nepastāv un nekad nepastāvēs, bet cilvēki pieņem daudzus lēmumus balstoties par tās izpratni. Futūrista Dr. Pero Mićić viena no populārākajām grāmatām ir “Piecas nākotnes brilles". Tajā ir aplūkotas "nākotnes vadības" un "nākotnes prognozēšanas metožu" pieli


Vilhelms Meisters: Par uzmanību un efektivitāti ilgtermiņā
"Ja lasām grāmatu par digitālo vai sociālo mediju mārketingu, kas iznākusi vakar, ir diezgan liela iespēja, ka jau šodien kas būtisks būs mainījies," tā uz mārketinga pasākumiem raugās Vilhelms Meisters, aģentūras WRONG sociālo mediju direktors. Rīgas Mārketinga nedēļas ietvaros turpinām interviju ciklu par mārketinga nozarei būtisko. Kāds būs lielākais izaicinājums mārketinga vadītājam 2020. gadā? Neskatoties uz tehniskajām iespējām un trendiem, es teiktu, ka lielākais izaic


Elīna Dobulāne: 3 aktuālākās lietas mārketingā šodien
"Uz mirkli apstāsties, pārskatīt savu darbu un gūt iedvesmu jaunām lietām," tā uz mārketinga pasākumiem raugās Elīna Dobulāne globālā PR tīkla “Golin” biroja Rīgā vadītāja. Rīgas Mārketinga nedēļas ietvaros turpinām interviju ciklu ar mārketinga nozares personībām. Kāds būs lielākais izaicinājums mārketinga vadītājam 2020. gadā? Mēs dzīvojam laikā, kad tehnoloģijas transformē industrijas, fundamentāli mainās patērētāju paradumi, turklāt pārmaiņas notiek mēnešu, ne gadu griezu

Ģirts Polis: Latvija kā īstā vide mārketinga grandiem
“Svarīgas ir padziļinātas zināšanas par cilvēku uzvedību un to cēloņiem. Tā kā pastāv saspringtā cīņa par klientu uzmanību, Latvija piedāvā unikālu uzņēmējdarbības vidi, kurā augt nākotnes mārketinga grandiem," uzskata mārketinga profesionālis Ģirts Polis. Pēc 15 gadiem darbā ar zīmolu “Audi”, Ģirts Polis ir nodibinājis privātu mārketinga konsultāciju kompāniju “MrPolis.com”, kas specializējas uzņēmumu mārketinga potenciāla atklāšanā. Savukārt Ģirta profesionālās intereses sa

Edgars Stanga: uzspiestā mārketinga lēnā nāve
Nākotnes zīmoliem lielākās galvassāpes vairs nesagādās konkurenti, bet gan Holivuda, Youtube un citi aizraujošas izklaides avoti


Ainārs Ščipčinskis: nepieciešams deklarēt zīmola "dzīves jēgu"
Lai rosinātu diskusiju par mārketinga nozarē aktuāliem jautājumiem, Rīgas Mārketinga nedēļas ietvaros uzsākam interviju ciklu ar nozares pro


Rolands Puhovs: reklāma īstiem cilvēkiem
Vasaras sezonai sākoties, uz sarunu aicinājām aģentūras Not Perfect izpilddirektoru Rolandu Puhovu. Rolands apgalvo, ka trīs vaļi – stratēģija, radoši risinājumi un nevainojams izpildījums - ir tie, uz kuriem turas reklāmas amatniecība tā vārda vislabākajā nozīmē. Ar viņu un citiem kolēģiem tuvāk iepazīsimies un dzirdēsim 7.jūnija pasākumā Mārketnīcas viesistaba Reklāma, kas tā tāda?. Kas šobrīd ir Not Perfect aģentūras prioritāšu sarakstā, pie kā strādājat? Not Perfect fokus


Kur ar akmeni met, tur co-working!
Darba vide ir aktuāls jautājums kā lieliem, tā maziem uzņēmumiem un arī pašnodarbinātajiem profesionāļiem. Lai apvienotu piecas galvenās vērtības – sadarbību, kopienu, ilgtspēju, atvērtību un pieejamību, Rīgā un daudzviet citur pasaulē populāras ir kopstrādes telpas jeb co-working. Viena no tām – DarbaVieta šovasar paplašinās un kļūst par Radošo Industriju centru Hanzas ielā, apdzīvojot četru stāvu plašās telpas kādreizējā šūšanas cehā "Rosme". Tā būs vieta ne tikai profesion


New Black: pēc kara visi gudri
Digitālais laikmets gan no uzņēmuma, gan patērētāja pieprasa arvien ātrāku reakciju. Artūrs Mednis un Kristīne Rasnača no digitālās satura mārketinga aģentūras "New Black" stāsta, ka pašlaik uzņēmumos var novērot lielu mārketinga vadības mainību gan tiešā, gan pārnestā nozīmē, kā rezultātā uzņēmumi kļūst arvien drosmīgāki un meklē jaunas vēsmas. Kā uzņēmumu pausto saturu padarīt aizraujošu? Par to Artūrs un Kristīne runās 10. maija Mārketnīcas viesistabas pasākumā un nebaidīs


CUBE: cilvēki internetu skenē, nevis lasa
“Lietojamība ir daļa no zīmola pieredzes. Ja tā digitālā klātbūtne būs ērta un saprotama, tā vērtība celsies,” atzīst Edgars Kuzmins, aģentūras CUBE radošais direktors. Sarunā ar CUBE vadītāju Ansi Šķibustu un projektu vadītāju Viesturu Kanču nonācām pie atziņas, ka internetu lietotāji šobrīd skanē, nevis lasa. Turklāt lielākais izaicinājums digitālajām aģentūrām ir aizvien spēt padarīt zīmolu interneta vidi ērtu arī mobilajās ierīcēs. Kādi ir lielākie izaicinājumi šī brīža a