

10 lietas, kas jāievēro, lai izdotos pasākums
Pirms mēneša iDEA HOUSE events vadītāja Unda Krieviņa, kas jau 13 gadus darbojas konferenču biznesā, no kuriem 8 gadus vada iDEA HOUSE events, viesojās brančā pie Latvijas Pilsoniskās alianses. Pasākumā dalījās ar 10 padomiem, ko aicinām ievērot, lai pasākums noritētu veiksmīgi, apmeklētāji būtu apmierināti un arī pašiem būtu gandarījums par padarīto. Šajos desmit punktos daži no Jums uzzinās ko jaunu, bet kādam atgādinās zināmas, bet varbūt nedaudz piemirstas nianses.


Jauns modelis veiksmīgas karjeras attīstībā
“Pastāvīgas izmaiņas ir jaunais status quo un nenoteiktība ir vienīgā noteiktība biznesā”, atzīst Skots Steinbergs (Scott Steinberg), pasaulē atzīts futurologs un trendu eksperts. Lai nodrošinātu pastāvīgu karjeras izaugsmi un uzņēmumu attīstību, rītdienas līderiem jākļūst tālredzīgākiem, elastīgākiem un spējīgiem improvizēt. Lai izzinātu jauno karjeras attīstības modeli, Steinbergs veicis intervijas ar vairāk nekā 120 vadošajiem biznesa pētniekiem, akadēmiķiem un uzņēmumu va


Pasākumu industrijas trendi 2017/2018
Ikvienam pasākumu organizatoram galvenais mērķis caur pasākumu ir radīt pozitīvu pieredzi tā apmeklētājam, padarot pasākumu atmiņā paliekošu, unikālu un vienreizēju. Tas vienlaikus ir liels izaicinājums, tādēļ pasākumu organizēšanas aktuālie trendi apkopo visu nepieciešamo, lai izmantotās tehnoloģijas, pasākuma stratēģija un aktivitātes ir Tavs trumpis tieši šāda pasākuma organizēšanai. Dalies ar pasākuma pieredzi caur jaukto realitāti Mūsdienu tehnoloģijas piedāvā tik plašas


Kur ar akmeni met, tur co-working!
Darba vide ir aktuāls jautājums kā lieliem, tā maziem uzņēmumiem un arī pašnodarbinātajiem profesionāļiem. Lai apvienotu piecas galvenās vērtības – sadarbību, kopienu, ilgtspēju, atvērtību un pieejamību, Rīgā un daudzviet citur pasaulē populāras ir kopstrādes telpas jeb co-working. Viena no tām – DarbaVieta šovasar paplašinās un kļūst par Radošo Industriju centru Hanzas ielā, apdzīvojot četru stāvu plašās telpas kādreizējā šūšanas cehā "Rosme". Tā būs vieta ne tikai profesion


7 izcilas digitālā mārketinga kampaņas 2016. gadā
“The Best of Global Digital Marketing” organizatoru komanda katru gadu monitorē vairāk nekā 200 globāla mēroga apbalvojumu ceremonijas, analizējot labākos darbus. Esam apkopojuši 7 digitālā mārketinga kampaņas, kas atzītas par veiksmīgākajām 2016. gadā. Tās izceļas ne vien ar radošu un oriģinālu pieeju, bet ir ieguvušas vērā ņemamus biznesa rezultātus. 1. BANERI KĀ VĒRTĪGS INFORMĀCIJAS RĪKS Kampaņa "Tokopedia Buylight" Tokopedia ir interneta veikals Indonēzijā. Balstoties uz


Radošais direktors Antonio Bechtle: reklāma ir radoši tehnisks process
Antonio Bechtle ir dzimis Peru, bet pašlaik dzīvo un strādā Lietuvā – ir reklāmas aģentūras “Milk” radošais direktors un pasniedz radošuma kursu jauno reklāmistu skolā “The Atomic Garden Vilnius”. Iegūstot vairākus starptautiskus apbalvojumus un strādājot ar pasaulē atzītiem zīmoliem, viņš aizvien uzskata, ka reklāmā ir maz radošuma. 12. janvārī Antonio varēsim sastapt Rīgā, MĀRKETNĪCAS EKSPERTU DIENĀ, kur viņš runās par prasmīgu zīmolu komunikāciju. Antonio, what is the most


JAUNĀ PASĀKUMU SEZONA IR ATKLĀTA
Ja citiem gads iesākas ar janvāri, tad konferenču organizatoriem gads iesākas ar vasaras vidu, ko sagaidījām jūlijā. Jauns gads, jauni pasākumi, aktuālas tēmas, aizraujoši lektori, lieliska atmosfēra un augsta līmeņa organizācija – tas viss tiek nodrošināts iDEA HOUSE events organizētos pasākumos. “Strādājot konferenču, pasākumu organizēšanas biznesā jau 12 gadus un veidojot iDEA HOUSE events zīmolu jau 7 gadus, mēs zinām, kas ir svarīgākās vērtības Jums – mūsu klientiem: 1.A


Konferences lektori – kā atrast īstu profesionāli?
Vasara ir īstais laiks, lai plānotu rudens un pavasara sezonu pasākumus un tiem izvēlētos talantīgus un profesionālus lektorus. Kas jāņem vērā lektoru izvēlē? Pasākuma galvenie lektori jāizvēlas ļoti vērīgi un gudri. Auditorijas attieksme pret lektoru ļoti būtiski ietekmēs konferences tēlu un uzticamību. Runājot par konferences programmas uzbūvi, veiksmīgs modelis ir konferenci atklāt ar spēcīgu un vienlaikus nedaudz provocējošu lektoru, savukārt konferences noslēgumā auditor


Atskats: VIEDA DARBA VIETA kā jauna platforma diskusijām
8. jūnijā Dizaina fabrikā Pārdaugavā vienuviet pulcējās profesionāļi no uzņēmumiem un organizācijām, kam rūp sava darba vieta. Darba vieta, kas spēj noturēt un piesaistīt labākos speciālistus. Darba vieta, kas ir vieda un motivējoša. Darba vieta, kas izprot savu darbinieku vajadzības, pirms tās ir radušās, un piedāvā mūsdienīgus, personīgus un radošus risinājumus. Simpozijā “VIEDA DARBA VIETA” kopīgi atklājām jaunu platformu diskusijām par darba devēja un darbinieka sadarbība


Darba vides trendi 2016. gadā: infografiks
Foto: www.pixabay.com Vai zinājāt, ka 2016. gads ir pirmais gads, kad augstskolas absolvē un darba tirgū ienāk paaudze “Z” (dzimuši 1994.-2010. gadā)? Domājot par nākotnes perspektīvu un idejām, ko šī paaudze ienes darba vietās, it īpaši jāizceļ vienmēr online esošā un uz tehnoloģijām fokusētā pasaule, kādu to saskata paaudze “Z”. Citi darba vides trendi, kas būtiski ietekmē biroju dzīvi šogad, ir tā sauktie “bumeranga darbinieki”, kas pamet darba vietu, bet pēc laika atgriež