
Pero Mićić: Cilvēki vēlas būt iedvesmoti
Pero Mićić ir ASV "Profesionālo futūristu asociācijas" dibinātājs, Eiropas Futuristu konferences konsultatīvās padomes vadītājs,...


10 lietas, kas jāievēro, lai izdotos pasākums
Pirms mēneša iDEA HOUSE events vadītāja Unda Krieviņa, kas jau 13 gadus darbojas konferenču biznesā, no kuriem 8 gadus vada iDEA HOUSE...


Vilhelms Meisters: Par uzmanību un efektivitāti ilgtermiņā
"Ja lasām grāmatu par digitālo vai sociālo mediju mārketingu, kas iznākusi vakar, ir diezgan liela iespēja, ka jau šodien kas būtisks būs...


Elīna Dobulāne: 3 aktuālākās lietas mārketingā šodien
"Uz mirkli apstāsties, pārskatīt savu darbu un gūt iedvesmu jaunām lietām," tā uz mārketinga pasākumiem raugās Elīna Dobulāne globālā PR...

Ģirts Polis: Latvija kā īstā vide mārketinga grandiem
“Svarīgas ir padziļinātas zināšanas par cilvēku uzvedību un to cēloņiem. Tā kā pastāv saspringtā cīņa par klientu uzmanību, Latvija...

Edgars Stanga: uzspiestā mārketinga lēnā nāve
Nākotnes zīmoliem lielākās galvassāpes vairs nesagādās konkurenti, bet gan Holivuda, Youtube un citi aizraujošas izklaides avoti


Ainārs Ščipčinskis: nepieciešams deklarēt zīmola "dzīves jēgu"
Lai rosinātu diskusiju par mārketinga nozarē aktuāliem jautājumiem, Rīgas Mārketinga nedēļas ietvaros uzsākam interviju ciklu ar nozares pro


Jauns modelis veiksmīgas karjeras attīstībā
“Pastāvīgas izmaiņas ir jaunais status quo un nenoteiktība ir vienīgā noteiktība biznesā”, atzīst Skots Steinbergs (Scott Steinberg),...


Millenials paaudze kā būtiska pasākumu mērķauditorija
Millenials paaudzei jeb tiem, kas dzimuši laikposmā no pagājušā gadsimta astoņdesmito gadu sākumam līdz 2000. gadam, konferenču, semināra...


Pasākumu industrijas trendi 2017/2018
Ikvienam pasākumu organizatoram galvenais mērķis caur pasākumu ir radīt pozitīvu pieredzi tā apmeklētājam, padarot pasākumu atmiņā...