CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

Elīna Dobulāne: 3 aktuālākās lietas mārketingā šodien

 

"Uz mirkli apstāsties, pārskatīt savu darbu un gūt iedvesmu jaunām lietām," tā uz mārketinga pasākumiem raugās Elīna Dobulāne globālā PR tīkla “Golin” biroja Rīgā vadītāja. Rīgas Mārketinga nedēļas ietvaros turpinām interviju ciklu ar mārketinga nozares personībām.

 

Kāds būs lielākais izaicinājums mārketinga vadītājam 2020. gadā?

 

Mēs dzīvojam laikā, kad tehnoloģijas transformē industrijas, fundamentāli mainās patērētāju paradumi, turklāt pārmaiņas notiek mēnešu, ne gadu griezumā. Prognozēt lielāko izaicinājumu mārketinga vadītājiem 2020. gadā ir gluži tāpat kā prognozēt naftas cenas – ja kāds šodien to spētu izdarīt, tad visticamāk kļūtu par ļoti turīgu cilvēku.

 

Kāds, Tavuprāt, šobrīd ir nozīmīgākais mārketinga trends?

 

Trīs nozīmīgākās tendences, kas, manuprāt, šorbrīd ir aktuālas:

Pop Radical. Pēdējā laikā pieaug to zīmolu skaits, kas nebaidās paust radikālu attieksmi pret sabiedrībā aktuāliem un diskutabliem jautājumiem. Savās reklāmas kampaņās to ir darījuši gan Heineken, gan mazāk veiksmīgi – Pepsi.

The Me Me Me world. Masu mārketings ir miris. Llielo datu pieejamība ir veicinājusi produktu, pakalpojumu, saziņas un pat cenu individualizāciju. Turklāt svarīgi, ka zīmoli šodien stratēģijas veido, modelējot nākotnes patērētāju uzvedību, nevis analizējot pagātnes rīcību.

Cult of Immediacy. Strauji attīstās “šeit un tagad” domāšanas veids. Patērētājs ir kļuvis nepacietīgs – pieņemot lēmumu par pirkumu, viņš preci vēlas saņemt ātri. Turklāt, veicot pasūtījumu, 84% pasaules patērētāju sagaida, ka viņi varēs to atcelt bez jebkādiem soda procentiem.

 

Kādēļ būtiski apmeklēt vismaz vienu mārketinga nozares pasākumu ik gadu?

 

Manuprāt, tā ir lieliska iespēja uz mirkli apstāsties, pārskatīt savu darbu un gūt iedvesmu jaunām lietām.

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload