CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

Millenials paaudze kā būtiska pasākumu mērķauditorija

 

Millenials paaudzei jeb tiem, kas dzimuši laikposmā no pagājušā gadsimta astoņdesmito gadu sākumam līdz 2000. gadam, konferenču, semināra un cita veida izglītojošu pasākumu apmeklēšana ir daļa no ikdienas, neskatoties uz to, ka šī paaudze visvairāk piesaistīta tehnoloģijām un ekrāniem. Kādēļ tā un ko būtiski ņemt vērā?

 

Par vienu no galvenajiem faktoriem tiek uzskatītas fenomens, ko dēvē par bailēm palaist ko garām (“Fear of Missing Out” jeb FOMO). Bieži vien ar šo fenomenu saistās negatīvas asociācijas, taču pasākumu industrijā tas ir būtisks ierocis. Būtiski vien izveidot pievilcīgu pasākuma tēlu.

 

Šī gada aprīlī globālās pasākumu tehnoloģiju platformas “Eventbrite” veiktajā aptaujā ASV pierādīts, ka 89% no aptaujātajiem millenials paaudzes pārstāvjiem (vecumā no 18 līdz 34)  pēdējo 12 mēnešu laikā piedalījušies vismaz vienā pasākumā. 79% aptaujāto apstiprināja, ka piedalīšanās pasākumos liek viņiem justies vienotiem ar apkārtējiem, radot kopīgu komūnu. Turklāt 74% atzīst, ka dalība un iesaiste pasākumos paplašina viņu redzesloku daudz vairāk nekā lasīšana par līdzīgu tematu internetā.

 

Tāpat nozīmīga loma ir sociālajiem medijiem. Millenials aptaujā norādīja, ka viens no pasākumu apmeklēšanas faktoriem ir vēlme dalīties ar šo informāciju sociālajos medijos – parādīt citiem, ka esi apmeklējis konkrētos pasākumus. Turklāt 78% apstiprināja, ka labprāt seko līdzi arī savu draugu aktivitātēm.

 

Šis fenomens ļoti precīzi norāda, cik millenials paaudzei ir būtiska vēlme publiski atspoguļot savu dzīvesstilu, saņemot komentārus un atzinību no apkārtējiem. Un pasākumu apmeklēšana ir viens no svarīgiem stūrakmeņiem. Tas, savukārt, jāņem vērā konferenču un cita veida pasākumu mārketingā. Vienkārši pārliecinieties, vai esat izveidojis neaizmirstamu pieredzi, un pasākuma apmeklētāji izdarīs visu pārējo.

 

 

 

Raksta avots: www.helloendless.com, Endless events; www.skift.com

Foto: www.pexels.com

 

 

 

 

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload