CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

Pasākumu industrijas trendi 2017/2018

 

Ikvienam pasākumu organizatoram galvenais mērķis caur pasākumu ir radīt pozitīvu pieredzi tā apmeklētājam, padarot pasākumu atmiņā paliekošu, unikālu un vienreizēju. Tas vienlaikus ir liels izaicinājums, tādēļ pasākumu organizēšanas aktuālie trendi apkopo visu nepieciešamo, lai izmantotās tehnoloģijas, pasākuma stratēģija un aktivitātes ir Tavs trumpis tieši šāda pasākuma organizēšanai.

 

Dalies ar pasākuma pieredzi caur jaukto realitāti

 

Mūsdienu tehnoloģijas piedāvā tik plašas iespējas, lai pasākumu spētu izbaudīt arī klāt neesot. To nodrošina jauktā jeb miksētā realitāte. Caur virtuālo realitāti cilvēki spēj izstaigāt pasākuma norises vietu un iztēloties, ka viņi patiešām tajā atrodas.

Tāpat ļoti aktuāla ir live-streaming jeb tiešraides straumēšana, un tā kļūs vēl trendīgāka pateicoties droniem. Dronu filmētas tiešraides caur sociālajiem medijiem kā Facebook Live vai Instagram Live ļaus pasākumu industrijai sasniegt jaunas iespējas, piemēram, 360 grādu tiešraides straumēšanu.

 

Palielini iesaisti ar mākslīgā intelekta palīdzību

 

Pagājušajā gadā bija vērojams izpratnes pieaugums par mākslīgā intelekta izmantošanas iespējam. Apple Siri, Microsoft Cortana un Amazon Alexa ir tikai trīs AI asistenti, kurus cilvēki var izmantot ikdienā, un lieki piebilst, ka šie asistenti var būt efektīvs rīks pasākumu  nozarei un personalizācijas veicināšanai.

Turklāt Siri, Cortana vai Alexa var būt lieliski digitālie asistenti arī pasākumu organizatoriem un palīdzēt, piemēram, reģistrācijas nodrošināšanā.

 

Nodrošini izcilu pasākuma pieredzi caur iesaisti

 

Mūsdienu pasaules galvenā valūta nav ASV dolārs, bet gan cilvēku vēlme iesaistīties. Tas ir galvenais veiksmes stūrakmens arī pasākumu nozarē. Uzturēt nepārtrauktu auditorijas iesaisti un aktīvu dalību pasākumā ir liels izaicinājums, taču, ja tas izdodas, pasākuma viesis vairs nejūtas vien kā kārtējais dalībnieks. Viņš ir ietekmējis pasākuma gaitu, izteicis savu viedokli un sniedzis būtisku ieguldījumu pasākuma norisē. Viņa pieredze caur šādu iesaisti ir daudz spilgtāka un atmiņā paliekošāka.

Emocionālā inteliģence būs ļoti nozīmīgs faktors, ļaujot organizatoriem apmierināt katra dalībnieka emocionālās un psiholoģiskās vajadzības. Šajā gadījumā jāpievērš uzmanība dažādu atpūtas zonu nodrošināšanai, kas atšķiras ar gaismu un skaņu izmantošanu. Tāpat nozīmīga loma ir ēdienam un tā pasniegšanas kultūrai.

 

Ļauj pasākuma dalībniekiem “vadīt šovu”

 

Interneta kultūras pamats ir tiešsaistes kopiena, kurā pašorganizēto grupu dalībnieki kopīgi veido saturu un moderē savas darbības. Šī iemesla dēļ cilvēki pasākumos novērtē iespēju, kad paši var būt pasākuma satura veidotāji – izvēlēties sev visatbilstošāko.

Tādēļ paredzams, ka aizvien mazāk pasākumu saturs tiks balstīts uz galveno lektoru prezentācijām. Tā vietā, lai būtu tikai viens galvenais runātājs, kurš diktē tempu, turpmākajos pasākumos noteicošā uzmanība tiks pievērsta mācību sesiju izveidei un darbnīcām, kur gan runātāji, gan auditorija var kopīgi mācīties viens no otra, uzdot jautājumus, diskutēt. Populārs kļūst “Ask Me Anything” jeb “jautā man jebko” koncepts, kas izplatās tiešsaistē, nodrošinot tiešu mijiedarbību starp runātāju un auditoriju.

 

Rīko pasākumus netradicionālās un neformālās vietās

 

Arī norises vieta vēl joprojām ir ļoti būtiska sastāvdaļa atmiņā paliekoša pasākuma organizēšanai. It sevišķi stilīgi pasākumus rīkot neformālās vietās kā pamestos angāros, vecu māju jumta korēs, utml. Protams, jāatceras par vietas atbilstību auditorijai un pasākuma mērķim.

Tāpat populāri kļūst tā sauktie “Pop-up” pasākumi, kuri bieži tiek izziņoti neilgi pirms to norises un nodrošina pārsteiguma efektu. Pasākuma vieta atrodas kādā publiski pieejamā zonā, piemēram, lielveikalā vai parkā un tiek transformēta un iekārtota atbilstoši zīmola vai pasākuma vēstījumam.

 

 

 

Raksta avots: www.helloendless.com, Endless events

Foto: https://pixabay.com

 

 

 

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload