CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

Rolands Puhovs: reklāma īstiem cilvēkiem

 

Vasaras sezonai sākoties, uz sarunu aicinājām aģentūras Not Perfect izpilddirektoru Rolandu Puhovu. Rolands apgalvo, ka trīs vaļi – stratēģija, radoši risinājumi un nevainojams izpildījums - ir tie, uz kuriem turas reklāmas amatniecība tā vārda vislabākajā nozīmē. Ar viņu un citiem kolēģiem tuvāk iepazīsimies un dzirdēsim 7.jūnija pasākumā Mārketnīcas viesistaba Reklāma, kas tā tāda?.

 

 

Kas šobrīd ir Not Perfect aģentūras prioritāšu sarakstā, pie kā strādājat?

 

Not Perfect fokuss ir nostiprināt ilgtermiņa attiecības ar mūsu esošajiem klientiem un izveidot jaunu ilgstošu sadarbību jauniem partneriem, jo mēs ticam, ka ir vajadzīgs laiks un abpusēja pieslīpēšanās izcilam radošam rezultātam, kas nes arī biznesa augļus. Nemainīgs mūsu mērķis ir spēcināt jaudīgāko radošo komandu Latvijā. Runājot par radošo atzinību starptautiskos reklāmas festivālos, mēs lepojamies, ka saņemam balvas par darbiem ar īstiem produktiem un īstiem klientiem, ar kuriem esam izgājuši cauri zīmola, mārketinga un biznesa mērķu labirintiem, un nevis saņemot ordeņus tikai par pašu izdomātiem vai pro bono projektiem.

 

 

Jūs apgalvojat, ka lieliskas komunikācijas pamatā ir spēcīga stratēģija, radoša pieeja un perfekts izpildījums – kā šo visu īstenot?

 

Trīs vaļi – stratēģija, radoši risinājumi un nevainojams izpildījums, uz kuriem turas reklāmas amatniecība tā vārda vislabākajā nozīmē, ir visiem labi zināmi. Tas arī ir ierakstīts mūsu aģentūras Prayer Book. Ikdienas izaicinājums ir izpildīt šos trīs bāzes punktus visaugstākajā kvalitātē. Ir zināms, ka labi var daudzi, bet lai izdarītu vēl labāk, ir jāiegulda divreiz vairāk spēka, taču tas atmaksājas gan klienta biznesa rezultātos, gan aģentūras reputācijā.

 

 

Kas ir jūsu kampaņu veiksmes stūrakmeņi?

 

Komanda, kurai reklāma ir arods un kurai deg acis par kvalitātes latiņas celšanu un jaunu standartu noteikšanu. Mēs 1/2 laika no savas dzīves pavadām darbā, tāpēc šo laiku izmantojam par visiem 120%, lai celtu katrs savu profesionālo līmeni, iemācītos ko jaunu un pavadītu laiku jēgpilni.

 

 

Mārketnīcas viesistabas pasākumā runāsiet par to, kā aizrakties līdz cilvēkam-patērētājam – vai varat ieskicēt būtiskāko?

 

Dažkārt reklāmas taisa radošie paši sev. Dažkārt reklāmas taisa klienta zīmolam. Bet visbiežāk mēs piemirstam, ka reklāmu mēs, galvenokārt, taisām tam konkrētajam cilvēkam, kas izvēlēsies šo produktu. Tas cilvēks nav ailīte Excel tabulā: vīr./siev., 25-35, vidēji ienākumi, Rīgā un Rīgas reģionā. Tas ir ļoti konkrēts cilvēks, kam patīk džezs un pa kluso mašīnā klausās AC/DC, tas ir cilvēks, kas novērtē Vincenta restorānu un pa nakti uz baltmaizes uzspiež majonēzi. Tas ir īsts cilvēks ar savām vājībām, priekiem un bažām. Cilvēki nav perfekti un ieliekami ailītēs. Vienīgais veids, kā iepazīt cilvēkus, ir iet un runāt, runāt un uzsūkt sevī visus stāstus un pieredzes. Iet ārpus savām pierastajām vietām un komforta zonām. Iepazīt kā lauka pētījumā un būt godīgam un atklātam. 

 

 

Tava lekcija “Īsts cilvēks neīstās fokusgrupās” ieintriģē – kādēļ šāds nosaukums?

 

Uzņēmums ir noteicis biznesa mērķus, izveidojis mārketinga plānu un tad seko komunikācijas ieviešana. Aģentūra izgatavo, piemēram, reklāmas rullīti. Tad seko online aptaujas vai fokusgrupas acis pret aci, kur svarīgākais jautājums, uz kuru gan klients, gan aģentūra vēlas zināt atbildi, ir: “Vai jums patika reklāma?”. Mani interesē, ko un kā cilvēki atbild uz šo jautājumu un kā mēs tulkojam un interpretējam šīs atbildes. Nereti nepareizi uzdoti jautājumi dod nepareizas atbildes, kas noved pie nepareiziem lēmumiem nākotnē.

 

 

Vairāk par 7.jūnija Mārketnīcas pasākumu - www.maketnica.lv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload