CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

New Black: pēc kara visi gudri

 

 

Digitālais laikmets gan no uzņēmuma, gan patērētāja pieprasa arvien ātrāku reakciju. Artūrs Mednis un Kristīne Rasnača no digitālās satura mārketinga aģentūras "New Black" stāsta, ka pašlaik uzņēmumos var novērot lielu mārketinga vadības mainību gan tiešā, gan pārnestā nozīmē, kā rezultātā uzņēmumi kļūst arvien drosmīgāki un meklē jaunas vēsmas. Kā uzņēmumu pausto saturu padarīt aizraujošu? Par to Artūrs un Kristīne runās 10. maija Mārketnīcas viesistabas pasākumā un nebaidīsies analizēt arī paši savu darbus.

Vai varat vienā vārdā raksturot savu pirmo "New Black" darbības gadu?

 

Nevaram.

Kāds kopumā ir bijis šis gads?


Gads ir bijis izaicinājumu pilns. Lielākais izaicinājums bija sevi pierādīt tirgū, un tas mums ir izdevies. Taču šobrīd ir jauni izaicinājumi – šo līmeni noturēt un celt. Mēs esam ļoti tālu atrāvušies no tā, ko darījām daudzus gadus iepriekš, esam tikuši ievērojami tālāk. Īslaicīgi sasniegt un tad nokrist ir viegli, bet vajadzīgs to noturēt. Gads ir ļoti neilgs laika periods, bet mēs šī gada laikā esam ļoti daudz izdarījuši. Tagad svarīgi, lai katrs nākamais gads būtu vismaz tāds pats vai labāks par iepriekšējo.

Ja skatāties uz nākotni – uz ko jūs ejat?


Mūsu mērķi šobrīd ir strādāt ar vienu no katras nozares top 3 uzņēmumiem. Ne tikai lieliem, bet arī ar maziem un vidējiem uzņēmumiem. Bet galvenais ir strādāt tā, lai klienti ir līderi katrs savu konkurentu vidū sociālajos tīklos, un tas ir izmērāms. Skatoties plašāk – vēlamies lai mūsu klienti ir veiksmīgākie komunikācijā kopumā starp visiem Latvijas uzņēmumiem. Vismaz uz to ejam.

 

Kas jauns digitālajā vidē  kāds pašlaik ir attīstības virziens?


Nav viennozīmīgas atbildes. Mainās komunikācija un reklāmas nozare kopumā. Piemēram, mainās uzņēmumu budžetu sadalījums - ja iepriekš līdzekļi tika veltīti vienām aktivitātēm, tad šobrīd uzņēmumi šīs lietas vispār ir pārtraukuši darīt. Un mainās arī uzņēmumu domāšana par to, kā jāuzrunā auditorija, kāds saturs ir jārada, kādi mērķis ir jāsasniedz. Šis ir ļoti aizraujošs laiks, kurā strādāt mārketingā. Nozarē ienāk arvien gados jaunāki cilvēki, kam vairs nav svarīgi, lai darba laiks ir no deviņiem rītā līdz pieciem vakarā. Viņi domā citādāk un redz iespējas tur, kur agrāk citi tās neredzēja, ir kļuvuši drosmīgāki. Visi meklē jaunas vēsmas. 

Daudzi par digitālo mārketingu runā kā par ko jaunu, taču tā nav. Jaunumi ir kādas atsevišķas lietas, kas pašlaik ir kļuvušas vēl aktuālākas. Piemēram, viedokļu līderu (jeb influencer) mārketings. Kaut gan tas reklāmas nozarē eksistējis jau no 60., 70. gadiem, pēdējo gadu laikā līdz ar sociālajiem tīkliem tas ir kļuvis ļoti aktuāls un daudz pieejamāks. Arī agrāk bija slavenības, bet kaut kāds čalis no Latgales vai meitene no Jūrmalas nespēja ar savu viedokli konkurēt ar lieliem medijiem un zīmoliem. Taču tagad meitene no Jūrmalas ir ietekmīga modes blogere, ar kuru modes zīmoli rēķinās, bet čalis no Latgales ir populārākais tehnoloģiju blogeris, kura vērtējums ietekmēs pārdošanas apjomus.

Ja runājam par Mārketnīcas viesistabas pasākumu "Saturs, kas aizrauj!", ar ko šis pasākums būs atšķirīgs no citiem?


Sākotnēji domājām, ka analizēsim arī kādas savas kļūdas, kampaņas, kas nav izdevušās tik veiksmīgi. Taču sapratām, ka pēdējā gada laikā šādu neveiksmju tik pat kā nav bijis. Bet mēs noteikti zinām, kur un ko starp veiksmīgākajām kampaņām varējām izdarīt labāk. Skaidri zinām, kurās vietās nokavējām vai neizdarījām kaut ko, kas konkrētajā brīdī bija nepieciešams vai būtu palīdzējis. Apziņa atnāca pārāk vēlu, un daudzviet rezultāti būtu vēl labāki, ja būtu kaut ko izdarījuši nedaudz citādāk.

Mums ir veiksmes, no kurām varam mācīties un pastāstīt citiem, kā konkrētās lietas izdarīt vēl labāk. Ko ņemt vērā, strādājot pie nākamajiem projektiem. Ir pat tāds teiciens – pēc kara visi gudri.

 

Vairāk par Mārketnīcas viesistabas pasākumu "Saturs, kas aizrauj!" lasi ŠEIT.

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload