CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

MĀRKETNĪCAS VIESISTABA: spilgtākie rokraksti Latvijas radošajās aģentūrās

 

 

Arī šajā pavasarī MĀRKETNĪCAS VIESISTABĀ turpināsim diskutēt par mārketinga jomā nozīmīgām tēmām, piedāvājot apmeklēt mārketinga speciālistiem četrus pasākumus. Saturu veidosim kopā ar pieredzējušām radošajām aģentūrām – pirmais pasākums jau 29. martā kopā ar reklāmas un zīmolu stratēģijas aģentūrām “McCANN Riga/White Label”.

 

Šogad pasākumu mērķis ir dot iespēju mārketinga speciālistiem tikties ar pieredzējušām  radošajām aģentūrām, mācīties no katras aģentūras unikālā rokraksta un paņemt sev vērtīgāko. Ar ko aģentūras izceļas citu vidū, kādi ir to veiksmīgākie case study? To visu pavisam drīz varēsim uzzināt jaunajos MĀRKETNĪCAS VIESISTABAS pasākumos.

 

Vēl šajā sezonā tiksimies ar digitālo un interaktīvo aģentūru CUBE, reklāmas aģentūru “Not Perfect | Y&R Riga” un citām lieliskām aģentūrām!

 

Seko līdzi informācijai un rezervē savā kalendārā četras pavasara pēcpusdienas:

  • 29. marts,

  • 26. aprīlis,

  • 17. maijs,

  • 7. jūnijs.

Dalības maksa par vienu pasākumu: 35 EUR – reģistrējies ŠEIT.

 

Norises vieta: Rīgas Biznesa skola.

 

 

Atskatoties uz aizvadītajām MĀRKETNĪCAS VIESISTABA sezonām, 2016. gada rudenī kopā ar aģentūras “WRONG” vadītāju Arti Krilovu pasākumu ciklā “Digitālā realitāte” ielūkojāmies digitālā mārketinga aizkulisēs, savukārt pavasara ciklā “Mārketinga profesijas 4 sejas” ar aģentūras “WEEKEND” stratēģi un partneri Edgaru Pētersonu diskutējām par to, kādām prasmēm jāpiemīt mārketinga profesionālim, vadot kampaņas, veidojot zīmolus un apzinot savu auditoriju.

 

Kopš 2013. gada MĀRKETNĪCA regulāri organizē pasākumus, kuros tiek piesaistīti dažādu nozaru augsta līmeņa moderatori un eksperti. Pasākumu formāts tiek veidots tā, lai spētu sniegt pēc iespējas praktiskāku un daudzpusīgāku informāciju par dažādām mārketinga sfēras aktualitātēm.

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload