CONTACT US

​​Office: +371 26824428

Rīga: Rūpniecības iela 30,

Valmiera: Purva iela 12A.

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

7 izcilas digitālā mārketinga kampaņas 2016. gadā

 

“The Best of Global Digital Marketing” organizatoru komanda katru gadu monitorē vairāk nekā 200 globāla mēroga apbalvojumu ceremonijas, analizējot labākos darbus.

Esam apkopojuši 7 digitālā mārketinga kampaņas, kas atzītas par veiksmīgākajām 2016. gadā. Tās izceļas ne vien ar radošu un oriģinālu pieeju, bet ir ieguvušas vērā ņemamus biznesa rezultātus.

 

1. BANERI KĀ VĒRTĪGS INFORMĀCIJAS RĪKS

 

Kampaņa "Tokopedia Buylight"

 

Tokopedia ir interneta veikals Indonēzijā. Balstoties uz faktu, ka cilvēki labprāt lasa un skatās dažāda informatīva satura pamācības, zīmols izlēma atdzīvināt sen zināmās baneru reklāmas. Brīdī, kad mājaslapas apmeklētājs lasa pamācību aprakstu un iezīmē konkrēto vārdu, portālā iestrādātie baneri uzreiz meklē šo vārdu Tokopedia internetveikalā. Ar šāda veida baneriem interakcijas rādītāji sasniedza 40% un CTR (click-through rate) rādītāji – 617%.

 

 

2. IZMANTOT DATUS, LAI RADĪTU KO JĒGPILNU

 

Kampaņa "The House of Clicks"

 

Hemnet ir lielākais nekustamo īpašumu portāls Zviedrijā. Katru nedēļu piektā daļa zviedru apmeklē šo mājaslapu, atstājot vērtīgus datus analīzei. Lai nostiprinātu savu vadošo pozīciju tirgū, demonstrēt uz inovācijām balstītu domāšanu un dotu ieskatu nākotnes tirgus attīstībā, datu analītiķu komanda ķērās pie darba un veica portāla apmeklētāju profila analīzi. Apkopotie dati nonāca pie arhitektiem, kas izveidoja pēc mājaslapas apmeklētāju ieskatiem perfektu mājvietu – “Klikšķu māju” (“The House of Clicks”). Šis inovatīvais risinājums piesaistīja plašu mediju uzmanību, kā rezultātā Hemnet  aizsāka globāla mēroga diskusiju par datu apguvi un nekustamā īpašuma tirgus attīstību. Kampaņa uzrādīja lieliskus biznesa rādītājus – portāls sasniedza 218 miljonus apmeklējumu un vairāk nekā 600 cilvēku pierakstījās jaunajai “Klikšķu mājas” kampaņai.

 

“The House of Clicks” kampaņa dod precīzu ieskatu nākotnes mārketinga tendencēs, apvienojot inovācijas un gudru klientu datu analīzi. Hemnet pierāda, ka uz zīmolu centrētā ēra mārketingā jau sen ir pagātne. Šodien aktuāli ir radīt jēgpilnas idejas, kā rezultātā ieguvējs ir gan patērētājs, gan zīmols. Hemnet ne vien nostiprināja savu tirgus pozīciju, bet bija spējīgs radikāli mainīt nekustamā īpašuma attīstību kopumā.

 

 

3. ARĪ E-PASTA MĀRKETINGS VAR BŪT RADOŠS

 

Kampaņa "Volkswagen Refresh Your Van"

 

Pirmais Volkswagen hipijbusiņš tika radīts pirms 65 gadiem. Savukārt 2015. gadā Volkswagen uzsāka 6. paaudzes furgonu tirdzniecību – bija pagājuši tieši 15 gadi kopš iepriekšējā modeļa iznākšanas. Atzīmējot šo jubileju, zīmols izveidoja e-pasta mārketinga kampaņu, kurā segmentēja savu datubāzi pēc klientu īpašumā esošo furgonu paaudzes. Pārlādējot atvērtā e-pasta lapu, furgonu īpašnieki savu modeli varēja atjaunot līdz jaunākās paaudzes 6. modelim. Rezultātā tika sasniegti augsti e-pasta atvēršanas rādītāji – 26.2%, kas  krietni pārsniedz vidējos rādītājus nozarē. 88% klientu veica e-pasta kampaņā piedāvātos atjauninājumus un jaunākās paaudzes furgona testa braucienu skaits palielinājās par 38%.

 

Lai gan e-pastu kampaņas šķiet novecojušas un garlaicīgas, arī šis mārketinga veterāns var tikt izgudrots no jauna, pielietojot jaunākos digitālos rīkus un radošu pieeju.

 

Kampaņas VIDEO

 

4. RADĪT UNIKĀLU RADOŠO RISINĀJUMU SAVAI MĒRĶAUDITORIJAI

 

Kampaņa "Zalando #whereveryouare"

 

Zalando ir Berlīnē bāzēts tiešsaistes modes veikals, kurš darbojas vairāk nekā 15 valstīs. Lai veicinātu zīmola atpazīstamību visās Zalando tīkla valstīs, zīmols nolēma veidot sadarbību ar Topshop, piedāvājot modes mīļiem pat no attālākajiem Eiropas ciematiem saņemt tā jaunākās kolekcijas savās mājās. Kampaņā ar modes aģentūras „Kemmler Kemmler“ starpniecību iesaistījās supermodele Cara Delevingne, izveidojot automātiski lokalizētu video kampaņu ar tēmturi #whereveryouare. Sociālajos tīklos tika piedāvātas mērķauditorijas atlases iespējas, lietotājiem savos profilos redzot tikai tos video, kas veidoti atbilstoši viņu lokācijai. Kampaņa #whereveryouare sociālajos tīklos sasniedza 180 miljonus skatījumu, turklāt Topshop pārdošanas rādītāji palielinājās par 54%.

 

 

5. PIEDĀVĀT DIGITĀLOS RISINĀJUMUS, KAS MAINA PATĒRĒTĀJU UZVEDĪBU

 

Kampaņa "The Automobile Club of Romania ‘Mr. Bear Driver’"


Šo projektu realizēja aģentūra "Publicis Rumania" sadarbībā ar Rumānijas Automobiļu klubu. Aktualizējot ceļu satiksmes noteikumu ievērošanas nozīmīgumu, kampaņā tika iesaistīti automašīnu vadītāju bērni. Reāllaika spēle “Mr. Bear Driver” deva iespēju bērniem apgūt ceļu satiksmes noteikumus un būt iesaistītiem drošības uzturēšanā uz ceļa – ja automašīnas vadītājs pārsniedz braukšanas ātrumu, spēles dalībnieks zaudē punktus.

 

 

6. RADĪT MĒRĶAUDITORIJAI NOZĪMĪGU SATURU

 

Örebro Universitātes kampaņa "The World’s Smartest Dorm Room"

 

Viena no Zviedrijas vadošajām augstskolām – Örebro Universitāte, atklājot jaunas maģistra programmas inženierzinātnē, izveidoja kampaņu ar mērķi popularizēt piedāvātās studijas un aicināt programmām pieteikties talantīgākos studentus. Lai mērķi sasniegtu, Universitāte savā kampaņā iesaistīja interesantus dizaina un tehnoloģiju elementus, izveidojot “pasaulē gudrāko kopmītņu istabiņu”. Turklāt vienam laimīgajam jaunās programmas topošajam studentam piedāvājot iespēju šajā istabā mitināties. Rezultātā universitāte saņēma vairāk nekā 1000 pieteikumu uz 80 pieejamajām studiju vietām.

 

 

7. VIECINĀT SABIEDRĪBAS IESAISTI

 

Kampaņa "REI #optoutside"

 

2016. gada Kannu Lauvu uzvarētāji, mazumtirgotājs REI, savā kampaņā pierāda, ka uzņēmuma darbinieki spēj būt lieliski oriģinālu ideju ģeneratori, turklāt izveidojot kampaņu, kas gūst vērā ņemamu mediju uzmanību. Šajā gadījumā var runāt ne tikai par redzamību medijos, bet arī pārdošanas rezultātu augšupeju, kas salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem palielinājās divtik.

 

 

Šīs un daudzas citas digitālā mārketinga kampaņas  sīkāk tiks analizētas 26. janvāra konferencē “The Best of Global Digital” Rīgā.

Vairāk par konferences programmu: ej.uz/bod2017

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload