CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

Zīmoliem jāattīsta satura mārketings

Foto: Jānis Vīksna, "The Best of Global Digital Marketing 2015"

 

E-komercijas attīstība, mobilās vides izplatība un satura mārketings ir tikai dažas no digitālā mārketinga tendencēm, kas iekarojušas savu vietu 2015. gadā un piedzīvos uzvaras gājienu arī šogad, uzskata “Best Marketing International” vadītājs Hando Sinisalu. Sarunā ar “iDEA HOUSE events” par nozares tendencēm Igaunijā un tuvojošos konferenci “The Best of Global Digital Marketing", kas savu šī gada pasaules tūri atklās tieši Rīgā.

 

Atskatoties uz aizvadīto gadu, kādas ir bijušas nozīmīgākās tendences digitālajā mārketingā Igaunijā un kas mūs sagaida 2016. gadā? Vai novērojamas līdzības arī Latvijā?

 

Pirmkārt, zīmoli ir ņēmuši vērā, ka lielākā daļa patērētāju izmanto mobilās ierīces, lai piekļūtu internetam. Liels skaits kompāniju mājaslapām ir izveidojuši responsīvo dizainu un tie, kas to nav paveikuši, noteikti to darīs šogad. Otrkārt, pagājušajā gadā strauju izaugsmi piedzīvoja e-komercija un prognozējams, ka tas noteikti turpināsies arī 2016. gadā. Lielākie tradicionālie mazumtirgotāji Igaunijā kā Maxima un Selver atvēra savus interneta veikalus, kas veicināja e-komercijas attīstību. Treškārt, pašlaik ļoti strauji augošs trends ir satura mārketings. 2015. gadā Igaunijas lielie mediji Postimees, Delfi un Bonnier paplašināja savus reklāmas departamentus, kā rezultātā zīmoli būs vēl vairāk ieinteresēti izmantot satura mārketinga sniegtās iespējas arī 2016. gadā. Un visbeidzot robežas starp TV reklāmu un tiešsaistes video sāk izplūst. Daudzi zīmoli veido dažādas versijas viena produkta reklāmām – 15 - 30 sekunžu īsas TV reklāmas un garāka formāta (1-2 min) YouTube video. Labākie YouTube video sasniedz vairāk kā 100,000 skatījumu, kas nelielajam Igaunijas tirgum ir ļoti labs rezultāts. Un pats svarīgākais ir tas, ka lietotāji šos video skatās paši pēc savas izvēles.

Manuprāt, Latvijas un Igaunijas tirgi ir ļoti līdzīgi – lielākie reklāmdevēji ir tie paši un strādā ar vienādām aģentūru grupām reģionā.

 

Rīga ir pirmais pieturas punkts “The Best of Global Digital Marketing” konferencei – pastāstiet par šī gada tūri – kuras pilsētas vēl apceļosiet un kādi būs galvenie ieguvumi apmeklētājiem?

 

2016. gadā ar konferenci apceļosim visu pasauli un viesosimies vairāk kā 30 pilsētās, tai skaitā Kualalumpurā, Stambulā, Keiptaunā, Toronto, Lisabonā un daudzās citās. Katrā no tām programma būs atšķirīga. Ko apmeklētāji iegūs? Plānojam veidot apskatu par katru no pilsētām – par to biznesa vidi, digitālā mārketinga industriju un citiem interesantiem faktiem, kā arī apkopot labāko digitālā mārketinga kampaņu analīzi no ikvienas šī gada tūres konferences. Šo informāciju saņems katrs konferences dalībnieks, kā rezultātā būsim izveidojuši globālu digitālā mārketinga kopienu.

 

Vai varat minēt 2015. gada radošākās digitālā mārketinga kampaņas Baltijā?

 

Daudzas no tām tiks apskatītas konferencē, tādēļ aicinu to apmeklēt un iedvesmoties pašiem.


Un visbeidzot par Jūsu lekciju konferencē – vai varat ieskicēt, ko dzirdēsim?

 

Es prezentēšu un analizēšu vairākas digitālā mārketinga vispasaules kampaņas no Argentīnas, Austrālijas, Indijas, ASV u.c. Šīm kampaņām ir labi biznesa rezultāti, turklāt pēc to analīzes var gūt daudz vērtīgu padomu un pamācību, kas būs noderīgi arī Latvijas mārketeriem. Savukārt mani kolēģi no Somijas, Lietuvas, Latvijas un Igaunijas dalīsies pieredzē ar veiksmes stāstiem savās valstīs, kā rezultātā konferences programmā varēs dzirdēt gan globāla, gan lokāla mēroga labāko praksi.

 

 

 

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload