CONTACT US

​​Office: +371 26824428

Rīga: Rūpniecības iela 30,

Valmiera: Purva iela 12A.

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

PASSWORD konference: Creativity meets business

No 17. līdz 18. martam Tallinā tikās Baltijas un Eiropas radošie prāti, lai dalītos pieredzē par mārketinga, radošuma un reklāmas trendiem, aizvadot ikgadējo mārketinga konferenci Password. Konferences vadošā tēma – radošums saskarsmē ar biznesu. Tajā tika diskutēts, kā veidot kampaņas, kas ir vienlaikus gan radošas, gan efektīvas, un kā uzņēmumi var veicināt radošumu.

 

Teemu Arina / Technology entrepreneur, management consultant, biohacker, author, keynote speaker and CEO of Meetin.gs and Dicole (Finland)

 

Tehnoloģijas VS radošums

 

Konference tika atklāta ar spilgtu prezentāciju par cilvēka ikdienas procesu izsekošanu caur tehnoloģijām jeb biohacking. Somu tehnoloģiju uzņēmējs Teemu Arina atklāja, kā iesaistot tehnoloģijas ikdienas gaitā spēj uzlabot veselību, samazināt stresu, paaugstināt produktivitāti un veiktspēju. Stāsts par neskaitāmiem gadžetiem un aplikācijām, kas spēj pilnveidot cilvēka ikdienu ar moto: “Imagine to wake up every day and be your best self!” Šo ideju turpināja dāņu radošuma praktiķis un pētnieks Balder Onarheim, atklājot, ko mūsdienu smadzeņu pētniecība ir uzzinājusi par radošumu un kā katrs no mums var palielināt savas radošās spējas ar smadzeņu stimulēšanu. Šo aktualitāti veicina apstiprinātais fakts, ka cilvēka radošums sarūk kļūstot vecākam. To apstiprina populārais pētījums ar 9 punktiem, kuri jāsavieno ar 4 vai mazāk līnijām, ko nesalīdzināmi īsākā laikā paveic bērni.

 

David Shing / Digital Prophet, AOL (USA)

 

Storytelling un reāllaika mārketings

 

Konferences otro dienu enerģiski iesāka digitālais pravietis David Shing (USA), uzsverot, ka tehnoloģijas ir mainījušas patērētāja uzvedību, nevis vajadzības. Kā būtisku aspektu viņš uzsver, ka bez datiem nepastāv radošums un otrādi. Tāda pati sakarība pastāv arī starp lokāciju un kontekstu – atrašanās vieta sniedz kontekstu, kas tālāk jau sniedz datus. David ieteikums efektīvai mērķa sasniegšanai – mērķis ir jāapskata no visiem rakursiem, lai to izprastu; savukārt idejai ir jāvelta vismaz nedēļa laika brainstormam. No otras puses, veicot reāllaika mārketingu un ņemot vērā lokāciju un kontekstu, ir svarīgi trāpīt ar īsto ziņu. Par šo tēmu satura konsultants Jon Burkhart (UK) uzsver 5 leitas, kas jāņem vērā 24/7 mārketinga satura veidotājiem: balanss starp drosmīgu un zīmolam atbilstošu saturu; emocionālu saikni rosinošs saturs; zīmolu attīstošs saturs ilgtermiņā; saturs pārsteidz pareizo iemeslu dēļ; saturs fokusējas konkrēti uz zīmolu vai patērētāju.

 

Jon Burkhart Founder of TBC London, Content Consultant, author of „Newsjacking: The Urgent Genius of Real-time Advertising“ and „Ballsy Brands“ (UK)

 

Arī šajā konferencē neskaitāmo reizi tika atgādināts, ka lietotāja pieredze ir panākumu pamantā. To uzsvēra arī Google radošais evanģēlists Jeremy Tai Abbett no Vācijas, norādot, ka šodien svarīgāk ir apgūt jaunu informāciju, nevis būt konkrētas jomas ekspertam. Tāpat arī ir jākāpj ārā no ierastā dienas ritma, jo dienas beigās mēs visi zinām, ka radošums sākas tur ārā, nevis ierastajā komforta zonā. 

 

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload