CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

Kā izvērtēt, vai pasākums bijis veiksmīgs?

Foto: www.pixabay.com

 

Katram uzņēmumam ir sava mērījumu skala ar priekšnosacījumiem, pēc kuriem noteikt, vai pasākums izdevies ar “+” zīmi. Visbūtiskākais no tiem – sasniegt uzņēmuma uzstādītos mērķus. Taču, kādus rīkus vēl iespējams pielietot, lai patiešām objektīvi izmērītu pasākuma panākumus?

 

Nosaki pasākuma formātu

 

Kāda saistība pasākuma formāta noteikšanai ar tā panākumu izvērtēšanu? Vistiešākā! Konference, izstāde vai korporatīvās vakariņas – katram no šiem pasākumiem ir atšķirīgi mērķi un vēl svarīgāk – atšķirīga mērķauditorija. Jaunākās tehnoloģijas piedāvā katrai auditorijai izstrādāt atbilstošu aplikāciju, kas seko līdzi katra dalībnieka soļiem, tādējādi palīdzot izprast, kur dalībnieki, piemēram, izstādes laikā visbiežāk devušies un kādu stendu apmeklējuši. Tas palīdz pēc pasākuma analizēt auditorijas vēlmes un intereses.

 

Noskaidro dalībnieku viedokli

 

Novērtējuma anketu izmantošana, lūdzot dalībniekiem pasākuma laikā atzīmēt, kā viņi jutušies, kā novērtē pasākuma saturisko un organizatorisko pusi, viestiešākajā veidā atspoguļo pasākuma izdošanos. Taču anketas papīra formātā sāk zaudēt savu aktualitāti un tās bieži vien paliek neaizpildītas. Arī aptaujas e-pastā nākamajā diena pēc pasākuma bieži vien apjomīgajā elektronisko vēstuļu plūsmā paliek neatvērtas. Daudz efektīvāks, ērtāks un modernāks veids ir pasākuma aplikācija, caur kuru komunicēt ar dalībniekiem pasākuma laikā un lūgt to novērtēt īsi pirms pasākuma beigām, kamēr pasākumā saņemtās emocijas un iespaidi vēl ir svaigi. Lieliska pasākuma aplikācija ir Sli.do, kas pasākumu padara mūsdienīgu, nodrošinot iespēju auditorijai uzdot jautājumus lektoriem caur savu mobilo ierīci, savukārt lektoriem – iespēju saņemt tūlītēju atgriezenisko saiti no publikas. Arī organizatoriem tas ir parocīgs veids, kā izmērīt dalībnieku apmierinātību un pasākuma izdošanos.

 

Runā ar auditoriju sociālajos medijos

 

Vēl viens labs veids, kā sajust auditorijas noskaņojumu pēc pasākuma – runāt ar dalībniekiem, piemēram, Facebook izveidotajā pasākumā nākamajā dienā pēc pasākuma. Uzsākot diskusiju, vispirms vēlreiz pateikties visiem par piedalīšanos un radīt iespēju diskusijām, nodrošinot, ka šī ir vieta, kur ikviens var brīvi dalīties ar savu viedokli un konstruktīvo kritiku.

Protams, klientu apmierinātību iespējams novērtēt arī bez sarunām sociālajos medijos, izpētot Twitter un Facebook ierakstus, kā arī norises laikā uzņemtās bildes, kas publicētas ar pasākuma haštagu.

 

Raksta avots: http://blog.sli.do/

 

*** Arī turpmākajos iDEA HOUSE events pasākumos auditoriju iepazīstināsim ar aplikāciju Sli.do, mudinot aktīvi iesaistīties pasākuma norisē. Ar šī rudens pasākumiem varat iepazīties šeit.

 

 

 

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload