CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

Pīters Fisks: maini savu domāšanas veidu, maini savu spēli!

 

 

Vasaras izskaņā “iDEA HOUSE events” komandai bija unikāla iespēja aprunāties ar bestselleru autoru un pasaules līmeņa ekspertu biznesa stratēģiju, inovāciju un mārketinga jomā - Pīteru Fisku.

Pīters ir uzstājies dažādās globāla mēroga konferencēs, tostarp arī vairākās “iDEA HOUSE events” rīkotajās konferencēs. Taču šoreiz stāsts ir par aktuālākajām tendencēm pasaules konferenču biznesā un galvenajām atziņām, ko Pīters guvis – tās noderēs ikvienam, kas ikdienā vada komandu vai strādā individuāli.

 

 

Pīter Fisk, Jūs esat piedalījies ļoti daudz dažādās konferencēs. Ja runājam par konferences formātu un dažādiem tehnoloģiskiem risinājumiem, kas Jūs pēdējā laikā ir visvairāk pozitīvi pārsteidzis?

 

Varu minēt vairākas interesantas konferences, kurās esmu piedalījies kā vadītājs vai galvenais lektors un kuras ir iedvesmojušas mani:

  • “The Pixar Way” – padziļināts ieskats vienas kompānijas darbībā, šajā gadījumā - praktisks un iedvesmojošs stāsts par to, kā Pixar [kinostudija ASV] veicina radošumu un stāstu stāstīšanu.

  • “Ferrari World” – konferences stāstījums visu auditoriju “aizveda” uz Maranello Itālijā un deva iespēju izjust Enco Ferrari gara klātesamību, turklāt ļaujot izprast pasaules mēroga pieredzi darbā ar tehnoloģijām un lielo konkurenci, ko izjūt biznesa cilvēki.

  • “Treasure Hunt” – izmantojot pūļa resursēšanas jeb crowdsourcing metodi, tika veidotas globāla mēroga “medības”, lai radītu pilnīgi jaunas biznesa idejas jeb tā sauktos “dārgumus”. Pēc tam tika rīkota divu dienu konference, kurā tika prezentētas izcilākās idejas no katra kontinenta.

  • “Ideas Bootcamp” – divu dienu pasākums, kas palīdz veicināt biznesa izaugsmi pretī attīstībai. Ar enerģiskām un  sportiskām aktivitātēm, saņemot spēcīgu adrenalīna devu un iedvesmu, dalībnieki radīja jaunas biznesa idejas, kuras tālāk jau reāli varēja īstenot dzīvē.

  • “Match Making” – ideju festivāls, kur satiekas start-up uzņēmumi un investori. Turklāt katram no start-up uzņēmumiem dotas tikai 5 minūtes laika, lai “izspēlētu savu kārti” un pārliecinātu investorus.

 

Kura šobrīd ir TOP grāmata, ko Jūs ieteiktu izlasīt jebkuram biznesa cilvēkam?

 

Šīs ir piecas grāmatas, kuras noteikti ir vērts izlasīt:

  • “Elon Musk”, autors Ashlee Vance. “Teslas” un “Space X” dibinātājs pašlaik ir vispārsteidzošākā persona biznesā, grāmatā stāstīts pat par idejām veidot kolonijas uz Marsa. Jā, patiešām!

  • “Jonny Ive”, autors Leander Kahney. Īvs ir dizaina ģēnijs, pateicoties viņam panākumus guva “Apple”. No parasta studenta manā dzimtajā pilsētā Ņūkāslā viņš kļuva par ietekmīgāko cilvēku mūsdienu patērētāju tehnoloģiju tirgū.

  • "A Beautiful Constraint”, autors Adam Morgan. Grāmata ir par fokusēšanos uz to, ko cilvēki nespēj izdarīt, tā vietā, lai domātu radošāk un šķietamos ierobežojumus pārvērstu ieguvumos.

  • “Business Model Generation”, autors Alex Osterwalder. Grāmata pēdējo piecu gadu laikā kļuvusi par klasiku – neticami praktiskā veidā paskaidro to, kā pārveidot katru tava biznesa aspektu.

  • “Gamechangers”, grāmatas autors esmu es (Pīters Fisks). Uzrakstīju šo grāmatu par to, kas fascinē un iedvesmo mani, un es esmu pārliecināts, ka 100 pieredzes stāsti iedvesmos arī manus lasītājus.

Visbeidzot, ja nav laika, lai lasītu grāmatas, iesaku noskatīties kādu no šiem video pieredzes stāstiem, kurus esmu apkopojis šeit:  www.youtube.com/thegeniusworks

 

Kā šī brīža notikumi un pārmaiņas pasaulē ietekmē Jūsu aplūkojamo tēmu loku?

 

Atbildot uz šo jautājumu, labprāt sadalītu atbildes pēc tēmām, par kurām stāstu konferencēs:

 

“Kā jārīkojas līderiem?” – kamēr bizness ir vērsts uz jauniem tirgiem un digitālajām tehnoloģijām, patiesais uzdevums ir mainīt savu domāšanu. Īpaši vadītājiem un līderiem ir jāmaina savs domāšanas veids - mainiet savu domāšanas uztveri, mainiet savu spēli!

“Interneta semantika” – pašlaik ļoti daudz runā par to, kā attīstīsies internets un sociālie mediji – kā tik liels datu apjoms ietekmēs saturu, personalizāciju un lēmumus.

“Kopīgo resursu patērēšana” – no Airbnb līdz Zipcars, dalīšanās ekonomika (sharing economy) ir lieliska lieta – kāpēc pirkt kaut ko, ja jūs to varat aizņemties? Vai arī kā pelnīt naudu no lietām, kuras jūs neizmantojat?

“Jauni uzņēmējdarbības modeļi” - tie var pārveidot tavu uzņēmējdarbību - abonēšana, licencēšana, maksa par izmantošanu - kā sasniegt jaunus tirgus, jaunu auditoriju un vadīt jaunus ieņēmumus, uzturoties mazajā Latvijā!

“Reāllaika mārketings” - vecais reklāmas modelis, kad kampaņas veidoja aģentūras, pamazām izzūd, uzņēmumi veido in-house komandas, lai idejas sasaistītu ar patērētājiem uzreiz, jebkurā vietā un laikā.

 

Ar ko drīzumā plānojat pārsteigt pasauli – par kādām tēmām runāsiet?

 

  • “Apkārt pasaulei ar 80 idejām” – apvienot kopā 80 labākās biznesa inovāciju un attīstības idejas, iedvesmojoties no zīmoliem visā pasaulē, un pulcējot tos kopā vienā intensīvā, brīnišķīgā dienā!

  • “Jaunās luksus ikonas” - Gucci, Mercedes un Prada jau ir pagātnē. Šodienas patērētājiem ir dažādas vēlmes, ko ietekmē laiks, draugi un dzīvesprieks. Airbnb, NikeFitness, Tesla ir jaunās luksus ikonas.

  • “Atklāsmes mirkļi” – kā atrast to burvju pavedienu, kā idejas pēkšņi “aizķer” – kā tādi zīmoli Go Pro vai Pinterest, Groupon vai Periscope no garlaicīgām idejām pārvērtās par globālu sensāciju.

  • “Zīmolu inovācijas sekmēšana” – no jauna definējot savu zīmolu ar augstāku sasniedzamo mērķi, jūs palīdzat darbiniekiem sasniegt vairāk. Jūs beidzot varat ieviest inovācijas un paplašināt uzņēmējdarbību jaunos tirgos.

  • “Pilot Fish stratēģija” – kā mazākie zīmoli no attāliem tirgiem var kļūt par globāliem spēlētājiem, turklāt bez investīcijām un riska. Galvenais ir atrast īsto starptautisko partneri!

 

Vai plānojat atgriezties Latvijā un iedvesmot mūsu auditoriju?

 

Viennozīmīgi! Es mīlu Latviju un ceru tur vēl atgriezties tuvākajā laikā!

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload