CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

Kā veiksmīgi uzrunāt sponsorus?

Foto: www.pixabay.com

 

Organizē pasākumu un pašlaik strādā pie sponsoru piesaistes? Piedāvājam dažas svaigas un interesantas idejas, kas var palīdzēt potenciālo sponsoru ausīm kļūt dzirdīgākām.

 

Interaktīvā displeja siena

 

Jaunākās tehnoloģijas piedāvā plašas iespējas – viena no tām ir interaktīvā displeja siena, uz kuras paši dalībnieki var veidot elektroniskus ziņojumus vai pat nelielus zīmējumus. Turklāt katra siena var tikt nodēvēta sponsoru vārdā, iestrādājot tajā sponsora logo. Vēl viena iespēja, kā izmantot interaktīvo displeja sienu, ir video un prezentāciju rādīšana. Šajā gadījumā siena strādā kā iPad.

 

QR kodu spēles

 

Vēl viens interesants veids, kā pasākuma dalībniekam iegaumēt sponsora vārdu, ir iespēja piedāvāt pasākuma laikā izspēlēt spēli, kas “paslēpta” zem QR koda un ko var aktivizēt ar viedtālruni. Ievieto QR kodu dalībnieku materiālos un pasākuma laikā mudini izspēlēt spēli, par ko beigās iespējams saņemt pārsteiguma balvu no sponsora.

 

Atpūtas zona

 

Lieliska ideja, kā pasākuma organizatoriem, dalībniekiem un viesiem mazināt satraukumu un piepildīt ar pozitīvām emocijām, ir izveidot atpūtas un sportisko aktivitāšu zonu. Turklāt to var nosaukt potenciālā sponsora vārdā. Izvietoti pingponga un biljarda galdi, ērti, relaksējoši dīvāni, video spēles šķistu vilinošs galamērķis, kur uz brīdi atvilkt elpu gan dalībniekiem, gan organizatoriem.

 

“Zaļais” paviljons

 

“Zaļie” sponsorpiedāvājumi, kuros aktualizēta vides aizsardzība un ilgtspēja, ir bijuši populāri pēdējo gadu laikā un aizvien ir saglabājuši nozīmīgu vietu to potenciālo sponsoru vidū, kuri savu vārdu saista ar vides ilgtspējas pasākumiem. Otrreiz pārstrādāta papīra izmantošana, atteikšanās no plastmasas izstrādājumiem vai “zaļā “ paviljona izveidošana, kur pasākuma apmeklētāji var iegūt informāciju, kā viņu industriju un vidi padarīt ilgtspējīgāku. Šīs ir tikai dažas idejas, kā kopīgi domāt par vidi, kurā dzīvojam, turklāt parādot potenciālajam sponsoram, ka esi korporatīvi sociāli atbildīgs uzņēmējs.

 

Speciālie piedāvājumi

 

Donna Kastner, mārketinga vadītāja konferenču konsultāciju uzņēmuma  “Velvet Chainsaw Consulting” akcentē, ka “visveiksmīgākie sponsorpiedāvājumi ļauj sponsoram komunicēt ar auditoriju pirms pasākuma, tā laikā un pēc pasākuma”. Tādēļ sponsoriem jādod iespēja sazināties ar dalībniekiem caur sociālajiem medijiem vai e-pasta kampaņām, piedāvājot īpašas akcijas. Pirms pasākuma sponsors var veikt video interviju ar kādu pasākuma lektoru, sniedzot ieskatu, kas sagaidāms pasākumā, un ievietot to sociālajos medijos. Arī pasākuma laikā sponsoram var piedāvāt iespēju pieteikt kāda lektora uzstāšanos vai kā citādi tiešā veidā komunicēt ar pasākuma auditoriju.

 

Raksta avots: meetings-conventions.com

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload