CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

Kā veidot veiksmīgu komunikāciju pasākuma Facebook lapā?

28.04.2015

Foto: www.pixabay.com

 

Ja vēlies prasmīgi un efektīvi komunicēt par savu pasākumu sociālajos medijos, svarīgi zināt, kādas kļūdas nepieļaut. Esam apkopojuši dažus ieteikumus, kas palīdzēs Facebook pasākuma lapai kļūt par efektīvu platformu interesentu piesaistīšanai un pasākuma tēla uzspodrināšanai.

 

Veido kodolīgus ierakstus

 

Droši vien būsi dzirdējis frāzi: “Cilvēki nelasa, viņi skenē.” Lai ieinteresēts lasītāja acu skatiens apstātos tieši pie Tava ieraksta, apdomā, kā radoši un īsi spēj ieinteresēt un visbeidzot mudināt atvērt pasākuma mājaslapu. Tur, savukārt, vari izpausties ar plašāku un visaptverošu aprakstu ar pasākuma detaļām.

 

Publicē ziņas īstajā brīdī

 

Ir skaidrs, ka katra medija vai sociālā tīkla auditorija tajā dzīvo konkrētos laikos. Ievēro to un nepārvērt pasākuma Facebook lapu par nepārtrauktu ziņu plūdumu. Kas par daudz, tas par skādi! Izmanto prime time un publicē ziņas tad, kad zini, ka Tevi pamanīs.

 

Nekļūsti monotons

 

Ir pareizi ievērot vienotu komunikācijas stilu, taču jāzina robeža, kad nekļūt apnicīgam un pārāk vienveidīgam. Eksperimentē un pārsteidz savu lasītāju. Veido audiovizuālu saturu, ievieto kādu asprātīgu citātu un radi smaidu agra pirmdienas rīta darba rūķiem. Vairo pozitīvismu!

 

Iesaisti diskusijās

 

Facebook lietotāji Tava pasākuma lapā nav nokļuvuši bez iemesla – viņi grib gūt jaunu pieredzi, socializēties un iesaistīties diskusijās. Dod viņiem šo iespēju! Izveido nelielu aptauju, lai noskaidrotu pasākuma potenciālo dalībnieku viedokli par kādu no pasākumam būtiskiem aspektiem, uzdod jautājumus un rosini diskusijas dalībnieku vidū. Galu galā tā taču ir lieliska platforma, kur satikties nozares kolēģiem un līdzīgi domājošiem!

 

Radi vērtīgu saturu

 

Labā prakse rāda, ka sociālo tīklu lietotāji novērtē arī padomu ierakstus ne tikai par un ap Tavu pasākumu, bet arī par nozari kopumā. Variē ar saturu, nekļūsti pārāk uzbāzīgs un  domā par to, kas Tavai auditorijai varētu interesēt.

 

Lai izdodas sasniegt tīmekļa dzīlēs dzīvojošos entuziastus!

 

Raksta avots: Weemss.com

 

Rakstu sagatavoja:

Laura Prancāne

laura@ideahouse.lv

 

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload