CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

Kā pulcēt pilnu zāli apmeklētāju?

01.04.2015

Foto: www.etsy.com

 

Kura pasākuma organizatora sapnis gan nebūtu izpirktas biļetes un stāvgrūdām pilna zāle ar smaidošām un aizrautīgām sejām? Viennozīmīgi mēs visi zinām, ka pasākuma aktualitāte, saturs un profesionālie lektori nodrošina to, vai pasākums būs apmeklēts lielā klāstā vai nē. Bet kādas aktivitātes vēl var palīdzēt?

 

Dalāmies ar dažām idejām, kas var palīdzēt audzēt pasākuma dalībnieku pulku.

 

Pastāsti par pasākuma norises vietu, uzbur atmosfēru

 

Nereti tieši pasākuma norises vieta un tās radītā atmosfēra spēlē ļoti nozīmīgu lomu potenciālo apmeklētāju uzrunāšanā. Aprakstā par pasākumu uzbur noskaņu, pievieno fotogrāfijas un radi lasītājam sajūtu, kas viņu sagaida pasākuma laikā.

 

Pievērs uzmanību pagājušā gada dalībniekiem

 

Ja pasākums ir ikgadējs, tieši pagājušā gada apmeklētāji ir Tava atsaucīgākā auditorija. Tādēļ labs veids, kā izrādīt cieņu un novērtējumu, ir vispirms atklāt reģistrāciju pagājušā gada dalībniekiem, iespējams, piedāvājot arī kādu īpašu atlaidi. Tā iegūsi pirmos potenciālos apmeklētājus un uzzināsi viņu interesi un ekspektācijas par pasākumu.

Ja dalība pasākumā ir bezmaksas, tad piedāvā papildus bonusus tiem, kas reģistrējas agrāk. Tas viennozīmīgi mudinās dalībniekus pieņemt lēmumu par dalību ātrāk, savukārt Tev, kā organizatoram, tas radīs sirdsmieru par pasākuma apmeklētību.

 

Piedāvā agrās reģistrācijas cenu

 

Praksē pārbaudīta sistēma, kas strādā - izveido vairākus reģistrācijas posmus ar dažādām cenām. Vari piedāvāt pat trīs reģistrāciju posmus – agrā reģistrācija, pamatreģistrācija un vēlā reģistrācija ar dažādām dalības maksas cenām. Tas mudinās potenciālos apmeklētājus jau laikus iegādāties biļetes un Tev neradīs liekus satraukumus.

 

Nepiemirsti par sociālo mediju spēku

 

Ikvienam no Jums noteikti ir labi zināms, cik svarīgi likt par sevi manīt sociālajos medijos. Izveido pasākumu Facebook un aicini dalībniekus atzīmēties, tādējādi piesaistot vēl jaunus dalībniekus. Lūdz arī partneriem izplatīt informāciju par pasākumu savu sekotāju vidū. Veido īsus video ar lektoru uzrunām un aicinājumiem piedalīties, ievieto oriģinālas fotogrāfijas. Kā zināms, tieši audiovizuālais saturs visefektīvāk noķer lietotāju uzmanību.

 

Protams, ir vēl dažādas idejas, kas izmēģinātas praksē, bet par tām pie kafijas krūzes! :)

 

Rakstu sagatavoja:

Laura Prancāne

laura@ideahouse.lv

 

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload