CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

Plānojam pasākumu – ar ko lai sāk?

04.03.2015

Foto: Jānis Vīksna. Colliers International Latvia konference "Starptautiskās investīcijas nekustamajā īpašumā" 30.10.2014.

 

Prieks Tevi satikt mūsu jaunajā bloga sadaļā! Esam izlēmuši dalīties iespaidos, sniegt  vērtīgus padomus un aprunāties ar interesantiem cilvēkiem, lai piemest šķipsniņu iedvesmas Taviem darbiem un mudinātu uz izdošanos! :)

 

“iDEA HOUSE events organizētajos pasākumos vienmēr uzmanību pievēršam vissīkākajām detaļām, jo tikai sīki izplānojot mēs varam nodrošināt atmosfēru, kas sniegs apmeklētējiem iesdvesmu jaunu ideju radīšanai. Rudens sezonā svinējām mūsu 100 pasākumu, tādēļ izlēmām – pieredze ir gana sakrāta, lai dalītos!” tā Unda Krieviņa, iDEA HOUSE events valdes locekle, īpašniece.

 

Nu tad sāksim visu pēc kārtas. Vēlies veidot pasākumu savam uzņēmumam, draugiem vai biznesa partneriem un nezini, ar ko lai sāk? Šeit būs daži vērtīgi padomi pirmo soļu speršanai.

 

Definē ideju un konceptu

 

Kad galvā iešāvusies ideja  par pasākuma tēmu, ļauj domām vaļu, lai to attīstītu un pielāgotu tavām vajadzībām. Ja ideja un pasākuma tēma ir noformulēta, virzies tālāk uz pasākuma koncepta plānošanu. Koncepta definēšana palīdzēs izprast, ar ko šis pasākums atšķirsies no citiem, iespējams, līdzīgiem projektiem. Piemēram, kāds būs pasākuma dizains jeb vizuālā identitāte, kāda būs programma, kas būs sadarbības partneri vai sponsori, kāda būs piemērota norises vieta. Turklāt jāpatur prātā, ka pirms pasākuma tā dalībniekiem būs izveidojušās noteiktas gaidas, tāpēc svarīgi izprast, kas vairumam apmeklētāju šķistu visnozīmīgākais, lai to galu galā spētu arī īstenot. Tātad nākamais solis noved pie pasākuma potenciālā apmeklētāja definēšanas.

 

Nosaki mērķauditoriju

 

Precīza mērķauditorijas noteikšana atrisinās vairākus jautājumus un saliks punktus uz “i”, lai pasākuma plānošana veiksmīgi virzītos uz priekšu. Pēc mērķauditorijas definēšanas būs vieglāk atrast gan partnerus, gan sponsorus, gan arī veidot atbilstošu pārdošanas stratēģiju. Vai mans pasākums būs veidots konkrētai nozarei? Kurus uzņēmumus varētu interesēt pasākumā apskatītie jautājumi? Vai pasākuma dalības maksa atbilst potenciālo dalībnieku pirktspējai? Šie ir tikai daži no jautājumiem, kuri palīdzēs izprast pasākuma mērķauditoriju.

 

Plāno pasākuma programmu

 

Kad vidējā pasākuma apmeklētāja portrets uzskicēts, laiks ķerties pie pašas pasākuma programmas izstrādes. Definē pasākuma norises ilgumu, rosini diskusijas kopā ar kolēģiem, lai atbilstoši pasākuma specifikai izvēlētos labākos viesus – ekspertus, lektorus vai izklaidētājus. Plāno laika grafiku, paredzot laiku arī atelpas brīžiem, kafijas un pusdienu pauzēm.

 

Izvēlies atbilstošu norises vietu

 

Veiksmīgas pasākuma norises vietas izvēle noteikti nav mazsvarīgs faktors pasākuma dalībnieku labsajūtas radīšanai.  Svarīgi būtu ievērot, lai norises vieta ir viegli un ērti sasniedzama – gan tiem dalībniekiem, kas plāno ierasties ar auto, gan tiem, kas izmanto sabiedrisko transportu. Ja pasākums plānots visas dienas garumā, jāparedz atbilstoša vieta pusdienām un kafijas pauzēm.

Ko darīt tālāk un kādi aspekti jāņem vērā turpmākajā organizēšanas procesā – par to uzzināsi jau drīz!

 

Rakstu sagatavoja:

Laura Prancāne

laura@ideahouse.lv

 

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload