CONTACT US

​​Office: +371 26824428

DarbaVieta, Rūpniecības iela 30,

Rīga, LV-1045

info@ideahouse.lv

CREDENTIALS

SIA IDEA HOUSE

Address: Hospitāļu 36-18,Rīga, LV1013

Reg nr.: 40103265647
VAT nr.: LV40103265647
Bank: AS Swedbank
SWIFT: HABALV22
Konts: LV33HABA0551027209184

FOLLOW US HERE

FOLLOW US HERE

Pero Mićić ir ASV "Profesionālo futūristu asociācijas" dibinātājs, Eiropas Futuristu konferences konsultatīvās padomes vadītājs, konferences “Starptautiskās tendences un nākotnes pārvaldība” valdes priekšsēdētājs.

Nākotne nepastāv un nekad nepastāvēs, bet cilvēki pieņem daudzus lēmumus balstoties par tās izpratni. Futūrista Dr. Pero Mićić viena no populārākajām grāmatām ir “Piecas nākotnes brilles". Tajā ir aplūkotas "nākotnes vadības" un "nākotnes prognozēšanas metožu" pielietošanas grūtības. Autors izklāsta savu "piecu nākotnes briļļu" metaforu. Š...

Pirms mēneša iDEA HOUSE events vadītāja Unda Krieviņa, kas jau 13 gadus darbojas konferenču biznesā, no kuriem 8 gadus vada iDEA HOUSE events, viesojās brančā pie Latvijas Pilsoniskās alianses.  Pasākumā dalījās ar 10 padomiem, ko aicinām ievērot, lai pasākums noritētu veiksmīgi, apmeklētāji būtu apmierināti un arī pašiem būtu gandarījums par padarīto. Šajos desmit punktos daži no Jums uzzinās ko jaunu, bet kādam atgādinās zināmas, bet varbūt nedaudz piemirstas nianses.  
 

 
1. Pasākuma mērķis  
Pirmā vienmēr ir ideja, un neatkarīgi no tā...

"Ja lasām grāmatu par digitālo vai sociālo mediju mārketingu, kas iznākusi vakar, ir diezgan liela iespēja, ka jau šodien kas būtisks būs mainījies," tā uz mārketinga pasākumiem raugās Vilhelms Meisters, aģentūras WRONG sociālo mediju direktors. Rīgas Mārketinga nedēļas ietvaros turpinām interviju ciklu par mārketinga nozarei būtisko.

Kāds būs lielākais izaicinājums mārketinga vadītājam 2020. gadā?

Neskatoties uz tehniskajām iespējām un trendiem, es teiktu, ka lielākais izaicinājums joprojām būs spēt gūt cilvēku uzmanību.

Kam būtu jāpievērš pasti...

"Uz mirkli apstāsties, pārskatīt savu darbu un gūt iedvesmu jaunām lietām," tā uz mārketinga pasākumiem raugās Elīna Dobulāne globālā PR tīkla “Golin” biroja Rīgā vadītāja. Rīgas Mārketinga nedēļas ietvaros turpinām interviju ciklu ar mārketinga nozares personībām.

Kāds būs lielākais izaicinājums mārketinga vadītājam 2020. gadā?

Mēs dzīvojam laikā, kad tehnoloģijas transformē industrijas, fundamentāli mainās patērētāju paradumi, turklāt pārmaiņas notiek mēnešu, ne gadu griezumā. Prognozēt lielāko izaicinājumu mārketinga vadītājiem 2020. gad...

Svarīgas ir padziļinātas zināšanas par cilvēku uzvedību un to cēloņiem. Tā kā pastāv saspringtā cīņa par klientu uzmanību, Latvija piedāvā unikālu uzņēmējdarbības vidi, kurā augt nākotnes mārketinga grandiem," uzskata mārketinga profesionālis Ģirts Polis. Pēc 15 gadiem darbā ar zīmolu “Audi”, Ģirts Polis ir nodibinājis privātu mārketinga konsultāciju kompāniju “MrPolis.com”, kas specializējas uzņēmumu mārketinga potenciāla atklāšanā. Savukārt Ģirta profesionālās intereses saistītas ar cilvēka uzvedību sākot no statistikas norādēm, modeļiem un uzved...

Nākotnes zīmoliem lielākās galvassāpes vairs nesagādās konkurenti, bet gan Holivuda, Youtube un citi aizraujošas izklaides avoti

Lai rosinātu diskusiju par mārketinga nozarē aktuāliem jautājumiem, Rīgas Mārketinga nedēļas ietvaros uzsākam interviju ciklu ar nozares profesionāļiem.

“Pastāvīgas izmaiņas ir jaunais status quo un nenoteiktība ir vienīgā noteiktība biznesā”, atzīst Skots Steinbergs (Scott Steinberg), pasaulē atzīts futurologs un trendu eksperts. Lai nodrošinātu pastāvīgu karjeras izaugsmi un uzņēmumu attīstību, rītdienas līderiem jākļūst tālredzīgākiem, elastīgākiem un spējīgiem improvizēt.

Lai izzinātu jauno karjeras attīstības modeli, Steinbergs veicis intervijas ar vairāk nekā 120 vadošajiem biznesa pētniekiem, akadēmiķiem un uzņēmumu vadītājiem un secina, ka šis process ir drīzāk instinktīvs. Proti, lai karjera...

Millenials paaudzei jeb tiem, kas dzimuši laikposmā no pagājušā gadsimta astoņdesmito gadu sākumam līdz 2000. gadam, konferenču, semināra un cita veida izglītojošu pasākumu apmeklēšana ir daļa no ikdienas, neskatoties uz to, ka šī paaudze visvairāk piesaistīta tehnoloģijām un ekrāniem. Kādēļ tā un ko būtiski ņemt vērā?

Par vienu no galvenajiem faktoriem tiek uzskatītas fenomens, ko dēvē par bailēm palaist ko garām (“Fear of Missing Out” jeb FOMO). Bieži vien ar šo fenomenu saistās negatīvas asociācijas, taču pasākumu industrijā tas ir būtisks ierocis...

Ikvienam pasākumu organizatoram galvenais mērķis caur pasākumu ir radīt pozitīvu pieredzi tā apmeklētājam, padarot pasākumu atmiņā paliekošu, unikālu un vienreizēju. Tas vienlaikus ir liels izaicinājums, tādēļ pasākumu organizēšanas aktuālie trendi apkopo visu nepieciešamo, lai izmantotās tehnoloģijas, pasākuma stratēģija un aktivitātes ir Tavs trumpis tieši šāda pasākuma organizēšanai.

Dalies ar pasākuma pieredzi caur jaukto realitāti

Mūsdienu tehnoloģijas piedāvā tik plašas iespējas, lai pasākumu spētu izbaudīt arī klāt neesot. To nodrošina jauktā j...

Please reload

Meklēt pēc atslēgvārdiem
Please reload

Arhīvs
Please reload